Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw Passat b6 2,0 BMR - Układ Paliwowy

01 Mar 2017 20:54 3450 30
  • Poziom 8  
    Witam,
    Drodzy forumowicze, mam problem z płynnym zapalaniem silnika BMR.
    Poszukuje schematu układu paliwowego z uwzględnieniem wszystkich elementów. pompy, filtry, zawory itp.
    Znalazłem w sieci coś podobnego, ale to nie jest BMR ( po rusku).
  • Poziom 13  
    Witam sprawdz palenie przy odpietym czujniku temperatury paliwa. Jesli bedzie poprawa toproponuje korektę dawki startowej.
  • Poziom 8  
    Ok. Ale problem dotyczy silnika po dluższym postoju. Noc. Normalnie jak już zapali to później za każdym razem startuje od strzała. Objaw typowy do cofającego się paliwa.
  • Poziom 13  
    Uszczelniacze pompowtrysków do wymiany.
  • Poziom 8  
    Nie.
    Uszczelniacze wraz z pompkami wymienione na nowe, ponownie sprawdzone.
  • Poziom 8  
    Pompa w baku pracuje.
    Ciśnienie 0,5 bara..
    Tandem pompa również wymieniona,( czarna ropa).
    Filtr paliwa nowy.
  • Poziom 13  
    A jak pełny bak to pali od strzała? pewnie problemy sie zaczynają jak jest połowa. Do wyczyszczenia bak i koszyk z pompą
  • Poziom 8  
    tego nie sprawdzałem...
  • Poziom 8  
    Sprawdziłem.
    Bak czysty, kosz pompy jak nowy.
    CZy zbiornik pełny, czy też pusty, brak różnicy przy odpalaniu po dłuższym postoju.....
  • Poziom 8  
    Jakieś inne sugestie?
  • Poziom 8  
    Ciśnienie pompy vacum 11,5 bar. przy 4 tyś obrotu. Super.
    Ale auto ciągle nie pali tak jak trzeba.
    Jeden z konsultantów telefonicznych pracowni Milewczyka mówił coś o tym że pompowtryski mogą być uszkodzone elektrycznie (?) Że niby pompowtryski działają w dwóch fazach, rozruchu i pracy.
    Co o tym myślicie. Pompowtryski Siemens.
  • Poziom 9  
    Witam udało Ci się rozwiazac problem?
  • Poziom 8  
    Nie. Jeżdze tak cały czas.
  • Poziom 9  
    Słuchaj ja mam podobnie już była wymieniona pompa vacum na tą z literka D chyba najnowsza do tego silnika. Lecz podobne objawy z tego co czytałem i gościowi na forum passata pomogło to rozrusznik. Założył boscha i śmiga . Też ma takiego objawy jak ja czy ty cofanie paliwa po nocy coś ciężko pali. Ja zamówiłem właśnie czekam na niego zobaczymy efekty. Bo trochę wstyd nie powiem
  • Poziom 8  
    Też czytałem o rozruszniku i nawet miałem wymieniać, ale zniechecił mnie mechanik. Mówił że mój kreci bardzo dobrze. Jaki numer tego rozrusznika zamówiłeś?, to jest ten z 11trybami? Daj koniecznie znać jakie efekty po wymianie rozrusznika.
  • Poziom 9  
    02M911023PX, oki ale dzwoniłem do sprzedającego ze chce 11 trybów i najlepiej z BOSCH-a niby wg. etki pasuje bez problemu do 2.0 TDI BMR DSG 6 bieg. Mi też mówił, że dobrze kręci że jak odapli to juz pali ale to jest moim zdaniem podjerzane. Ponieważ na ciepłym też zdarzy mu się dłużej pokręcić. Jak wymienię ten rozrusznik liczę na poprawę. Ale spoczko dam Ci znać
  • Poziom 8  
    Ile za niego płacisz?
  • Poziom 9  
    Wiesz co może źle robię ale kupiłem używkę, zapłaciłem jakieś 120 zł
  • Poziom 9  
    No to mam solution problem od razu zniknął po wymianie znikną od razu wyczyscilem masy ale pali jak szalony założyłem 10 zębów jednak taki przyszedł z boscha 1.7 kW także jeszcze zobaczę rano ale od razu widać różnicę
  • Poziom 8  
    To super. Daj znać jak po nocy.
  • Poziom 9  
    Spoczko, dam znać ale sądzę że strzał w 10

    Dodano po 12 [godziny] 39 [minuty]:

    https://youtu.be/0xvQtw0s2o8 tak jak obiecałem masz efekt po wymianie i nocnym postoju
  • Poziom 8  
    Witam,
    No i zakupiłem rozrusznik Boscha 11 zębów 2 kW. Kręci jak wściekły
    ,, ale niestety odpala podobnie jak przed wymianą :(
  • Poziom 8  
    Jest jakiś sposób na sprawdzenie głowicy pod katem pęknięć układu paliwowego.
    To ostatnia rzecz jaka przychodzi mi do głowy.
  • Poziom 9  
    Jedynie sprawdzić ciśnienie paliwa czy gdzieś ucieka. Bo tak reasumując masz problem po nocy czy nawet jak ciepły?
  • Poziom 8  
    To nie kwestia temperatur tylko czasu od ostatniego odpalenia. Im dłużej stoi tym bardziej kulawo odpala.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Witaj, olej w filtrze u kolegi brał się z pompy vacum była nieszczelności na sekcjach paliwowych. Nie wiem czy uszc, elnienia mogą wpłynąć a zaolejony filtr paliwa
  • Poziom 10  
    I jak udało się komuś rozwiązać problem .?
    Mam tak samo jak autor.
    Wymieniłem już rozrusznik, akumulator, gumki na pompowtryskach, pompa paliwa, pompa vacum, głowica też sprawdzona.

    Walczę już od ponad roku i brak pomysłów.