Witam wszystkich!
Od tygodnia meczę się z moim nowym peugeotem 206 1.1 z 2005r.
Bsi 9653667680
Diagnoza uszkodzone bsi i wymieniona stacyjka z kluczem brak oryginalnej pastylki immo.
Wymieniłem bsi zmieniłem vin, przeprowadziłem teletransmisje zmieniłem pin immo na oryg, ale dalej brak sparowania z kalkulatorem wtrysku.
Pytania:
1. Jak sie przeprowadza parowanie bsi z ecu?
2. Co to jest tryb eco mod? I jak go wyłączyć?
3. Czy wstawiane bsi musi być wyczyszczone?
4. Czy po przeprowadzeniu teletransmisji mozna ją powtórzyć ?
5. Czy w bsi wszystkie info jest zapisane w 95160 czy jest jeszcze inne miejsce?
6. W których komórkach pamięci zapisane jest info o kluczach?
7. Czy używany pilot z innego takiego samego auta da się powtórnie przypisać?
8. Jaka jest procedura wymiany kalkulatora wtrysku i czy ma być czysty?
Proszę nie pisać aby auto oddać do serwisu albo elektryka lub kupić zestaw startowy!
Jest to mój peugeot edukacyjny.
Uczę się na PP2000
Liczę na fachową pomoc od osób obeznanych w temacie.
Od tygodnia meczę się z moim nowym peugeotem 206 1.1 z 2005r.
Bsi 9653667680
Diagnoza uszkodzone bsi i wymieniona stacyjka z kluczem brak oryginalnej pastylki immo.
Wymieniłem bsi zmieniłem vin, przeprowadziłem teletransmisje zmieniłem pin immo na oryg, ale dalej brak sparowania z kalkulatorem wtrysku.
Pytania:
1. Jak sie przeprowadza parowanie bsi z ecu?
2. Co to jest tryb eco mod? I jak go wyłączyć?
3. Czy wstawiane bsi musi być wyczyszczone?
4. Czy po przeprowadzeniu teletransmisji mozna ją powtórzyć ?
5. Czy w bsi wszystkie info jest zapisane w 95160 czy jest jeszcze inne miejsce?
6. W których komórkach pamięci zapisane jest info o kluczach?
7. Czy używany pilot z innego takiego samego auta da się powtórnie przypisać?
8. Jaka jest procedura wymiany kalkulatora wtrysku i czy ma być czysty?
Proszę nie pisać aby auto oddać do serwisu albo elektryka lub kupić zestaw startowy!
Jest to mój peugeot edukacyjny.
Uczę się na PP2000
Liczę na fachową pomoc od osób obeznanych w temacie.