Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaka antena zewnętrzna dla kierowcy ciężarówki?

krzychsolt 05 Mar 2017 19:10 1482 18
  • #1 05 Mar 2017 19:10
    krzychsolt
    Poziom 9  

Witam, jestem kierowcą ciężarówki i większość czasu jeżdżę w trasy międzynarodowe. Dlatego chcąc zwiększyć skuteczność karty Wi-Fi w moim laptopie chcę kupić zewnętrzną antenę by łatwiej ściągać sygnał Wi-Fi z darmowych hotspotów na parkingach, portach czy z pobliskich restauracji. Na allegro pełno jakiś chińskich wynalazków z opisami zasięgów 10km itp. w które kompletnie nie wierzę.

Co kupić by zwiększyć i polepszyć zasięg w moim laptopie, dodam że mam w laptopie złącza USB 3.0 jeśli miało być to po kablu USB(jeśli to istotne) a ewentualnie jeśli miała by być to sama antena do modemu to posiadam nie używany już prze zemnie modem tp link tl-wn722n(tak w razie W)

Budżet, jakieś 150-250zł żeby to fajnie chodziło, wiadomo że czasem wystarczy 200 czy 500metrów ale jakby dało rade czasem z 2czy 3km to by było super. Tak myślałem że gdy potrzebowałbym tylko wzmocnić sygnał który już ściągam samym lapkiem to antena była by podpięta ale leżała sobie w kabinie a jeśli by była większa potrzeba to antena powędrowała by na kabinę przez szyberdach.

Czekam na konkretne podpowiedzi co warto kupić w moim przypadku.
    Pozdrawiam serdecznie :)

0 18
  • #2 05 Mar 2017 21:08
    xxl245
    Poziom 14  

Witam
    Osobiście polecam TP-Link TL-WN822N, kierowcy często ten model u mnie kupują. Twierdzą, że zasięg jest dużo lepszy niż na kartach wbudowanych w laptopach.

Ewentualnie można pokusić się na nowy model w standardzie ac TP-Link Archer T4UH. Z nowym modelem nie miałem jeszcze styczności ale powinno być jeszcze lepiej niż w poprzednim modelu