Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes w220 s430 - wybór instalacji LPG Mercedes w220 S430 4-matic

gunit5555 05 Mar 2017 22:35 1461 14
  • #1 05 Mar 2017 22:35
    gunit5555
    Poziom 9  

    Witam .
    Posiadam Mercedesa w220 s430 4-matic 2004r
    Proszę o doradzenie jaką instalacje LPG wybrać .
    Myślałem o instalacji BRC

    0 14
  • #3 05 Mar 2017 22:59
    gunit5555
    Poziom 9  

    Dziękuje za odp.
    Teraz tylko pytanie komu powierzyć auto.

    0
  • #5 06 Mar 2017 21:51
    encore
    Poziom 17  

    A ja jestem zdecydowanym przeciwnikiem BRC.

    Ceny obsługi , naprawa gazu to wszystko jest bardzo drogie.
    Serwis lpg Warszawa to jest chyba raptem kilka punktów.


    Moim osobistym zdaniem dobry montaż lpg można bez problemu zrobić z polskich podzespołów.
    Polskie instalacje mają w tej chwili bardzo wysoki poziom. Naprawa gazu warszawa czy mała dziura jest zdecydowanie tańsza niż w przypadku BRC.

    A najważniejsze jest to że lpg serwis Warszawa czy Koluszki wszędzie gdzie będziesz tam znajdziesz warsztat gazowy gdzie naprawią Ci instalację. Z BRC tak nie jest.

    1
  • #6 07 Mar 2017 00:26
    psooya
    Poziom 37  

    Jak kokega wyżej. Żadnych brc, landi i grupy AEB. Stag 4 qbox basic hs211 lub barracuda zależnie ile mocy i reduktor od kme lub ac.
    Założysz brc u paparucha bedziesz szukał jeszcze dluuuuugo zanim ktokolwiek to zrobi dobrze a i brc ma jedna wade brak pojedynczych wtryskiwaczy tylko gowniane przedpotopowe listwy.

    2
  • #7 12 Mar 2017 19:42
    pawel216
    Poziom 9  

    Problem z BRC polega na tym że po gwarancji jest dość kosztowne w naprawach i nie możliwość np naprawy ECU a kosztuje majątek.
    A druga sprawa że komponenty które mają obsłużyć odpowiednią moc np reduktor Genius Max na niby obrobic 250kw a ma problem z aby dobrze zrobić 200KM do tego często stosują rurę pod autem fi8 a wielozawor na fi6. Błędy przedszkolne i później jak układ jest nie wydajny to często włączone jest podparcie benzyna.
    Są duże możliwości montażu bardzo wydajnej instalacji np Polskich producentów lub z górnej półki Prinsa a cena nie będzie niska.

    0
  • #8 14 Mar 2017 11:37
    mat300
    Poziom 2  

    Witam, jak koledzy wyżej napisali po gwarancji instalacje takie jak Landi, BRC lub Prins potrafią bardzo szybko opróżnić portfel, powód - instalacje te współpracują najczęściej tylko i wyłącznie ze swoimi komponentami, a te z reguły są bardzo drogie ( i często awaryjne ). Do tego merca to mogę polecić całkowicie Polską instalkę Stag Q-Max Plus do 8 cyl. do tego reduktor AC R02 Twin (do 280HP) oraz wtryskiwacze ACW03. Jak zamontujesz instalkę w jednym z autoryzowanych serwisów to masz ogólnokrajową gwarancję we wszystkich serwisach. Jak to mówią dobre bo polskie :)

    0
  • #9 14 Mar 2017 12:14
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    mat300 napisał:
    Witam, jak koledzy wyżej napisali po gwarancji instalacje takie jak Landi, BRC lub Prins potrafią bardzo szybko opróżnić portfel, powód - instalacje te współpracują najczęściej tylko i wyłącznie ze swoimi komponentami, a te z reguły są bardzo drogie ( i często awaryjne


    BRC to zło, kto to wymyślił żeby komponenty nie były w 100% kompatybilne z innymi firmami.

    KORPORACJA , która czesze duże pieniądze na serwisie.


    A ja i tak ich wyje..... i włożyłem do używanej instalacji BRC reduktor Zavoli Zeta i wtryski OMVL i śmigam rok ..
    Da się , da.

    Jak chcesz żeby to śmigało a nie toczyło się to załóż 2 reduktory.

    0
  • #10 15 Mar 2017 12:50
    psooya
    Poziom 37  

    Wszystko się da wyłożyć tylko ile kłopotów. Czujniki nie pasują, trzeba adaptery. Wsadzisz inny wyjdzie inna charakterystyka i będą problemy. Reduktor zavoli to kupa gruzu podobnie jak wtryski. Są zdecydowaniw lepsze rozwiązania. Nie polecam sterowników z obd. Pieniądze wydane w błoto. Jedyny plus qmaxa to emulator ciśnienia paliwa ale tu raczej zbedny. Stag basic sterownik, reduktor od ac lub kme a wtryski w03 hs211 lub barracudy. Obowiązkowo filtr z odstojnikiem.

    0
  • #11 06 Kwi 2017 23:23
    _Megamax_
    Poziom 15  

    Jeśli zroione jest z głową , to nawet najtańsza konfiguracja będzie spełniała oczekiwania ,
    a co do BRC , to listwa i parownik potrafi wytrzymać 150tkm bez ingerencji .
    Piszę tu o stabilnych parametrach .
    Coś tu KOLEDZY próbują faworyzować ...
    Byle gówno ,to BRC nie jest .

    0
  • #12 06 Kwi 2017 23:54
    sk700
    Poziom 31  

    _Megamax_ napisał:
    a co do BRC , to listwa i parownik potrafi wytrzymać 150tkm bez ingerencji .

    Tyle zrobiłem na zavoli zeta i czerwonych valtekach więc nie jest to żaden wyczyn a raczej kwestia egzemplarza.
    _Megamax_ napisał:
    Byle gówno ,to BRC nie jest .

    Nikt nie mówi, że BRC to gówno, takie instalacje są dobre na zachodzie, gdzie przy awarii części zamawiasz w serwisie a nie starasz się znaleźć tańszy zamiennik. Utrzymanie takiej instalacji w naszych warunkach nie ma żadnego uzasadnienia ekonomicznego.

    0
  • #13 07 Kwi 2017 09:44
    psooya
    Poziom 37  

    Nic dobrego w tym nie ma. Są auta nie jeżdżące na listwie z powodu zbyt długich wężyków i trzeba czarować. Tak samo strojenie niektórych aut z takim czymś to udręka. Koszty serwisu po gwarancji są kosmiczne a jakość usług marna przy czym wyłączność zamyka moźliwość poprawki. Czakramy nie stroją z AFR.

    0
  • #14 07 Kwi 2017 10:13
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    Dodam tylko że ten silnik podobnie jak 500 tka potrzebuje 2 reduktorów. Jak ktoś chce na 1 sztuce to odwala manniane.

    0
  • #15 07 Kwi 2017 11:07
    psooya
    Poziom 37  

    Jak to ten 280 KM V8 to na AC R02Twin lub KME TWIN pójdzie. Porcje gazu nie są duże i termicznie da radę. Mocy na FARO 8mm spokojnie wystarczy. Warto na starcie rozwiercić wielozawór i EZ by zapewnić zapas na mroźne dni.

    0