Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośniki Magnat jaki wzmacniacz samochodowy do nich.

06 Mar 2017 20:33 855 6
  • Poziom 9  
    Witam
    Samochód Lanos HB
    Radio Caliber Rmd 574BT
    Głośniki w półce Magnaty edition 693 ( 3 drożne ) 260w
    W drzwiach Magnaty pro power 102 ( 2 drożne ) 180w
    w słupku Magnaty car fit style T15 ( wysokotonowy) 120w
    w bagażniku sub blaupunkt 8200a ( ale jego nie ruszam )
    Jestem zielony jeśli chodzi o wzmacniacze. Czy do takiego zestawienia jakiś wzmacniacz dało by się podczepić żeby to w końcu jakoś zagrało i o jakiej mocy ?
    Z góry dzięki za odp.

Pozdrawiam Łukasz
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Poziom 26  
    Wymień lepiej radio na jakieś firmowe i wygłusz drzwi (chociaż do głośników 10cm i to współosiowych nie wiem czy jest sens) . Wzmacniacz do tych głośników pomoże na pewno, ale według mnie nie ma sensu się w to bawić bo te głośniki są słabe. A do do tego że gra słabo to zacznij od porządnego ustawienia wszystkiego. Najlepiej wszystkie loud, bas, trable itp. Na 0 i subem nadrobić brak basu.

Radio szukaj koniecznie z filtrem HPF żeby odciąć bas z głośników bo od tego jest sub. Z tańszych polecam wszystkie Pioneery.

Edit:
    Te radia są bez wyświetlacza, a widzę że te twoje ma. Możesz poszukać jakiegoś małego wzmacniacza co ma te 35 wat na kanał (czterokanałowy) i będzie ok. Tylko poszukaj z filtrem hpf (stare alpine mają, ale tylko na jednej częstotliwości, u ciebie będzie ok)
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Poziom 9  
    Dzięki za odpowiesz