Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Reklama]Szkolenia i egzaminy kwalifikacyjne - eksploatacja, dozór i pomiary

Kubbaz 11 Mar 2017 07:23 966 0
  • #1 11 Mar 2017 07:23
    Kubbaz
    Poziom 26  

Witam serdecznie,

Jestem inżynierem konstruktorem-elektronikiem z ponad 6-letnim doświadczeniem zawodowym.

Jednocześnie od 6 lat prowadzę kursy i szkolenia w różnych firmach i instytucjach z zakresu
    obsługi urządzeń elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji oraz dozoru we wszystkich zakresach,
    a także z zakresu czynności kontrolno-pomiarowych.

Jestem członkiem Komisji Kwalifikacyjnej Urzędu Regulacji Energetyki nr 116 /123/04/15
    i przeprowadzam egzaminy kwalifikacyjne po wcześniejszych kurach czy szkoleniach.

Współpracuję z Ośrodkiem Doskonalenia Kard SIMP (Stowarzyszenie Mechaników i Inżynierów Polskich) Oddział w Bydgoszczy,
    który może wystawiać świadectwa/uprawnienia kwalifikacyjne oraz faktury/rachunki za świadczone usługi.

Podczas prowadzenia kursów i szkoleń korzystam z autorskich/własnych materiałów (prezentacja multimedialna),
    których treść odpowiada obowiązującej normie m.in. PN-HD 60364 (IEC 60364), wg której wymagany jest stan wiedzy
    oraz treść egzaminów przez Urząd Regulacji Energetyki.

Swoje usługi świadczę na terenie całej Warszawy i miejscowości w bezpośrednim sąsiedztwie.

Prowadziłem już szkolenia i kursy w wielu miejscach takich jak:
    - Politechnika Wrocławska Wydział Mechaniczny,
    - Politechnika Warszawska Wydział Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa,
    - Instytut Energetyki Cieplnej w Warszawie,
    - Huta Stali Arcelor Mittal w Warszawie,
    - Ośrodek Doskonalenia Kard ERGON w Warszawie,
    - SEKA S.A. w Warszawie,
    - P.P.H. Cool W Chotomowie,
    - Xerox Sp. z o.o. w Warszawie,
    - Saturn w Warszawie,
    - i inne

Zapraszam do kontaktu e-mail lub telefonicznego: