Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

KRUPS EA9000 - zaczął mocno hałasować i ledwo sączy kawę

12 Mar 2017 13:40 1404 5
  • Poziom 2  
    Witam,
    to mój pierwszy post na forum.
    Mam problem z prawie trzyletnim Krupsem EA9000. Zaczął działać dużo głośniej, a kawa zaczyna się lać dopiero mniej więcej w połowie cyklu + sączy się kroplami zamiast równym strumieniem. W efekcie kawa jest mniej smaczna i na zero cremy, a hałas jest niemiłosierny - jakby miał się za chwilę rozlecieć.

Nie znam się zupełnie na ekspresach ale na chłopski rozum podejrzewam że uszczelka lub jakiś problem z pompą i ekspres nie może utrzymać odpowiedniego ciśnienia. Jak ktoś obeznany w temacie to może mnie poprawi?

Pytanie - co robić, sporo się naczytałem o słabym serwisie KRUPSa i zaczynam obawiać się oddania tego ekspresu. Macie może jakieś sprawdzone namiary? Najchętniej Warszawa. Prócz tego sprzęt sprawuje się wyśmienicie od 3 lat, przejechane ma koło 4 tys kaw.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 15  
    1.Odkamieniony?
    2. kawa po zmieleniu nie jest zbyt miałka?

• Specjalista AGD
    Ekspresy krups według mojego doświadczenia wymagają częstego serwisu by poprawnie działać.
    W/w model co około 2 tyś kaw powinien być gruntownie czyszczony.
    Problem opisany przez autora zapewne jest skutkiem zablokowania zaworu dwubarowego i tym samym ych zanieczyszczeń , które powodują utrudniona pracę urządzenia.
    Że względów zdrowotnych sugeruje zaprzestanie picia kawy do czasu serwisu.
    Nie wiele serwisów jest w stanie naprawić ten model ze względu na jego niektóre niecodzienne rozwiązania.
  • Poziom 2  
    mamkonto napisał:
    1.Odkamieniony?
    2. kawa po zmieleniu nie jest zbyt miałka?