Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Philips M390 i interfejs audio - łączenie kolumn Hi-Fi pod interfejs audio usb

Wazz 14 Mar 2017 19:20 729 4
  • #1 14 Mar 2017 19:20
    Wazz
    Poziom 2  

Witam wszystkich, chciałbym podłączyć kolumny od wieży fwM390 pod interfejs USB Focusrite Scarlett Solo. Amatorsko produkuję muzykę i nie chcąc wydawać fortuny na monitory słyszałem, że dobrym rozwiązaniem jest podłączenie takich głośników bezpośrednio do interfejsu gdyż wieża koloryzuje w znacznym stopniu dźwięk i nie daje rzetelnego odsłuchu. Jestem kompletnie zielony i dowiedziałem się tylko, że potrzebuję zasilacza (nie wzmacniacza), a do tego potrzebuję specyfikacji głośników:

Spoiler:

Meritum: Jaki zasilacz pod takie głośniki? Da się wykonać taką operację? Co jeszcze ewentualnie bym potrzebował?

Chciałem ładnie zamieścić linki do sprzętów ale posiadam zbyt mało postów bla, bla, bla. Także jak by było potrzebne to można usunąć enter, a drugi link działa normalnie po skopiowaniu:

.download.p4c.philips.com/files/f/fwm390_22/fwm390_22_dfu_pol.pdf

global.focusrite.com/usb-audio-interfaces/scarlett-solo/specifications

0 4
  • #2 14 Mar 2017 19:48
    Włodzimierz Wojtiuk
    Poziom 28  

Wazz napisał:
    i dowiedziałem się tylko, że potrzebuję zasilacza (nie wzmacniacza),

Nie pojmuję skąd sie tego dowiedziałeś.
    Cytat z instrukcji:
    "Connecting Scarlett Solo to loudspeakers
    The phono (RCA) outputs on the rear panel can be used to connect monitoring speakers.
    Self-powered monitors (i.e., typical computer speakers) incorporate internal amplifiers with a
    volume control, and may be connected directly. Larger, passive loudspeakers will require a separate
    stereo amplifier; in this case, the rear panel outputs should be connected to the amplifier’s inputs."