Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak zwiększyć bas w głośniku bluetooth?

15 Mar 2017 21:28 15051 10
  • Poziom 3  
    Witam :). Otóż mam mały problem. Posiadam głośnik Bluetooth M-1000BT lecz bas jest niemal zerowy. Są oczywiście ustawienia eq, ale po ustawieniu na CLR (w instrukcji pisało podbicie basu) głośnik zaczął trzeszczeć. Nie było basu tylko takie "łup łup" przy muzyce, a przy mocniejszym basie same trzeszczenie. Czy da się jakoś zwiększyć bas?
  • Poziom 43  
    Na początek sprawdź czy głośniki są połączone w fazie - jak są to niestety, ale wymagasz zbyt wiele od tego dziadostwa...
  • Poziom 3  
    Od razu mowie, że nie znam się zbytnio na glosnikach i raczej liczyłem na prostą instrukcję. Jedyne co wiem, to że głośniki grają stereo. Nie mogę sprawdzić co jest wewnątrz, ponieważ głośnik jest skręcony śrubami, które są ukryte pod frontalną stroną, a dostanie się do nich raczej uszkodziło by całą obudowę. A co z tubą powietrzną bass reflex?
  • Poziom 43  
    Huxa3em napisał:
    Od razu mowie, że nie znam się zbytnio na glosnikach i raczej liczyłem na prostą instrukcję. Jedyne co wiem, to że głośniki grają stereo. Nie mogę sprawdzić co jest wewnątrz, ponieważ głośnik jest skręcony śrubami, które są ukryte pod frontalną stroną, a dostanie się do nich raczej uszkodziło by całą obudowę.

Masz gwarancję? Reklamuj.
    Nie masz gwarancji? Poproś jakiegoś kumatego elektryka, żeby sprawdził połączenie głośników. Sam nic więcej nie jesteś w stanie zrobić.

Osobiście jednak uważam, że nic więcej nie osiągniesz -sam producent podaje "Pasmo przenoszenia: 150Hz - 18000Hz " - Od basu do 150Hz jest spory kawałek... ;)
  • Poziom 3