Witam,
pacjent to Toyota Corolla E12 2005r. Planuję zrobić automatyczne domykanie szyb po zaryglowaniu drzwi oraz dodatkowo zdalne otwieranie i zamykanie szyb przy pomocy dodatkowego kanału w alarmie Challenger ST800. Prośba do wszystkich zainteresowanych o sprawdzenie schematu.
1. po naciśnięciu przycisku na pilocie, na przewodzie dodatkowego kanału alarmu pojawia się na min. 1s masa,
2. zastosowałem przekaźnik ASE 2TP5 (zasada działania poniżej) - plan jest taki, aby po krótkim wciśnięciu przycisku szyby się otworzyły. Natomiast po dłuższym przytrzymaniu (np. 2s) przekaźnik przełączył się na styk obsługujący zamykanie szyb.
3. autodomyk - gdy kluczyk jest w pozycji ACC, pojawia się napięcie przekaźniku RY2 co powoduje, że w przypadku automatycznego ryglowania drzwi gdy jesteśmy w środku, szyby się nie domkną. Mają się domknąć tylko wtedy, gdy na przekaźniku RY2 nie ma napięcia, a jest tylko sygnał z centralnego zamka
4. w kostce od sterowania szybami mamy 3 grupy przewodów: otwórz, zamknij, auto. Aby zamknąc lub otworzyć należy podać chwilowy lub ciągły sygnał na parę 2 grup tzn. otwórz + auto lub zamknij + auto.
Tutaj schemat:
W załączniku zasada działania przekaźnika 2TP5.
pacjent to Toyota Corolla E12 2005r. Planuję zrobić automatyczne domykanie szyb po zaryglowaniu drzwi oraz dodatkowo zdalne otwieranie i zamykanie szyb przy pomocy dodatkowego kanału w alarmie Challenger ST800. Prośba do wszystkich zainteresowanych o sprawdzenie schematu.
1. po naciśnięciu przycisku na pilocie, na przewodzie dodatkowego kanału alarmu pojawia się na min. 1s masa,
2. zastosowałem przekaźnik ASE 2TP5 (zasada działania poniżej) - plan jest taki, aby po krótkim wciśnięciu przycisku szyby się otworzyły. Natomiast po dłuższym przytrzymaniu (np. 2s) przekaźnik przełączył się na styk obsługujący zamykanie szyb.
3. autodomyk - gdy kluczyk jest w pozycji ACC, pojawia się napięcie przekaźniku RY2 co powoduje, że w przypadku automatycznego ryglowania drzwi gdy jesteśmy w środku, szyby się nie domkną. Mają się domknąć tylko wtedy, gdy na przekaźniku RY2 nie ma napięcia, a jest tylko sygnał z centralnego zamka
4. w kostce od sterowania szybami mamy 3 grupy przewodów: otwórz, zamknij, auto. Aby zamknąc lub otworzyć należy podać chwilowy lub ciągły sygnał na parę 2 grup tzn. otwórz + auto lub zamknij + auto.
Tutaj schemat:

W załączniku zasada działania przekaźnika 2TP5.