Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a3 8l 1.9tdi 110km AHF - POMPA WTRYSKOWA

Onlythc1946 19 Mar 2017 10:57 711 6
  • #1 19 Mar 2017 10:57
    Onlythc1946
    Poziom 3  

    Witam. Chcialem sie dowiedziec czy moge odkrecic srube pomiedzy wyjsciami przewodow do wtryskow i czy moge wymienic uszczelke na tej glowicy z ktorej wychodza przewody do wtryskow bez demontazu nastawnika ?

    0 6
  • Pomocny post
    #2 19 Mar 2017 11:25
    jenusz11
    Poziom 20  

    możesz wykrecić tą śrubę możesz też wymienić uszczelniacz na głowicy bez demontażu nastawnika ale jak odkręcisz głowice od pompy to już jej nie poskładasz bez wyciągania pompy , jest myk żeby to zrobić na aucie ale też nie jest łatwo

    0
  • #3 19 Mar 2017 12:09
    Onlythc1946
    Poziom 3  

    jenusz11 napisał:
    możesz wykrecić tą śrubę możesz też wymienić uszczelniacz na głowicy bez demontażu nastawnika ale jak odkręcisz głowice od pompy to już jej nie poskładasz bez wyciągania pompy , jest myk żeby to zrobić na aucie ale też nie jest łatwo


    Ok wiem jak to zrobic. Ale chcialem sie upewnic czy odejdzie na ten cm bez odkrecania nastawnika ? A ta duza srube pomiedzy wyjsciami przewodow na wtryski mozna odkrecic bez obaw ? Bo tam tez jest simering prawda ? Dzieki za szybka odpowiedz. Powiedz.mi jeszcze czy nieszczelnosc z ww. miejsc moze powodowac ciezki rozruch jak auto postoi dluzej i siwy dym po dluzszym postoju ?

    0
  • Pomocny post
    #4 19 Mar 2017 12:31
    robi1214
    Poziom 31  

    Głowica odejdzie sama , odkręcaj i przykręcaj równomiernie .Odkręć tylko tyle, żebyś mógł wymienić oring.Śrubę trójkątną odkręcaj bez obaw.

    0
  • Pomocny post
    #5 19 Mar 2017 13:48
    jenusz11
    Poziom 20  

    może to powodować takie objawy, pamiętaj żeby tłok ustawić wysunięty,najlepiej czujnik zegarowy nawet suwmiarką można sprawdzić przez tą śrube na środku głowicyw jakim połozeniu jest tłok i nie trzeba wtedy paska ściągać, delikatnie dokręcaj głowice tłok jest kruchy lubi pęknąć przy krzywym dokręcaniu

    0
  • #6 19 Mar 2017 15:54
    Onlythc1946
    Poziom 3  

    Dzieki wielkie za pomoc.

    0
  • #7 20 Mar 2017 21:34
    Dawid W
    Poziom 14  

    Kolego osobiście odradzam wymianę uszczelki na tłokorozdzielaczu tak jak planujesz(mnie naprawa fali i tłokorozdzielacza kosztowała 650 plnów) Jeśli się zdecydujesz to nic na siłę, Tłokorozdzelacz to musi dość łatwo wejść. wykręć go na tyle żeby ten pierścień uszczelniający tyko trochę się pojawił,żeby sprężyna trzymała a najlepiej przetestuj to na jakiejś innej pompie. Jak coś nie daj boże chrupnie to nawet nie próbuj palić tylko pompa do pompiarza.

    0