Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak zbudować kolumnę i z czego (musze się dostosować...)

Bestia_radom 23 Lip 2005 22:25 6391 5
  • #1 23 Lip 2005 22:25
    Bestia_radom
    Poziom 9  

Witam forumowiczów,

Potrzebuje pomocy gdyż jestem "laik w tym temacie". Forum przeglądałem blisko tydzień i nic, co mogłoby mi pomóc niestety nie znalazłem…

Chcę zbudować kolumny do słuchania muzyki w domu (techno i trochę hip-hop) i czasami na jakąś małą domową imprezkę. Sęk w tym, że nic nie kumam... Nie wiem, od czego zacząć???, jakie głośniki wybrać (Tesla, czy może jakieś droższe ale np. do zestawu samochodowego…)???, z czego wykonać obudowę (sklejka czy MDF)???, wogule po prostu tragedia ze mną jest.... Nic na ten temat nie wiem…
    Jest jeden warunek dość istotny, każda kolumna nie może być większa niż 34cm głębokości, 41cm szerokości i 28cm wysokości, bo muszą mi się zmieścić na półkach. Załączam rysunek schematyczny jak wygląda półka.

Tylko teraz mi podpowiedzcie czy dobrze myślę, żeby zbudować kolumny w ten sposób żeby w tych półkach leżały na boku. Czyli kolumna musiała by wyglądać tak –

A normalnie kolumna stała by tak: