Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PLC Fatek
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sthil MS180 - Problemy po wymianie Cylindra i tłoka

lukaskom1 21 Mar 2017 14:22 633 2
  • #1 21 Mar 2017 14:22
    lukaskom1
    Poziom 10  

    Witam,

    Mam problem z piła STHIL MS180, zakupiony został zestaw jak w załączniku 1. Jak już wiem mam kupić pastę DIRKO i nie używać silikonu. Wymieniłem też uszczelniacze złożyłem wszystko z uwzględnieniem kierunku strzałki - do wydechu. Jednak spręż był na poziomie 5bar, wymieniłem pierścienie bo załączone były strasznie cienkie, spręż podskoczył w okolice 6 bar. Mimo to piła po złożeniu nie dała się odpalić bez dolewania benzyny w gardziel gaźnika, jak już odpaliła to regulacja nie była możliwa, gasła dusiła sie itp. Zdecydowałem ze zakupie nowy zestaw naprawczy (załącznik 2) bo stwierdziłem że z tym coś jest nie tak. Złożyłem tylko tłok i cylinder (bez pasty uszczelniającej) dałem trochę smaru i zakręciłem wkrętarka w celu pomiaru sprężu wynik mnie załamał 5 bar. Pytanie co jest nie tak wg internetu spręż powinien być w okolicach 120-150PSI jako że to zamiennik to spodziewałem sie 120PSI (ok8bar).

    Dodam że gaźnik(ZAMA) ma wymienione: membrany, sitko i jest wymoczony w benzynie oraz przedmuchany

    Jakość uszczelnienia w dolnej komorze ma znaczenie dla procesu spalania (lewe powietrze itp). pytanie czemu jest tak niski spręż w górnej komorze.

    Co może być przyczyną nieprawidłowej pracy ?

    0 2
  • ambtechnic
  • #2 21 Mar 2017 15:18
    krzysiek7700
    Poziom 12  

    Jest to silnik dwusuwowy to dół musi być szczelny, bo nie będzie wstępnego sprężania, nie będzie zasysał mieszanki paliwowo-powietrznej i nie będzie działać pompa paliwa bo to jest gaźnik przeponowy.

    0
  • ambtechnic