Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Passat B6 2.0 FSI - Wypadanie zapłonu na wielu cylindrach

21 Mar 2017 16:14 5526 4
  • Level 22  
    Witam temat dość dziwny gość przyjechał z Check błędy jak poniżej Wykasowałem błedy odpaliłem miał duże wypadanie zapłonu na 4 cylindrze zamieniłem cewki z 3 cylindrem i spokój to znowu wypadanie z 1 Cylindrze i bardzo duże zliczanie wypadania zapłonu po chwili losowo wypadanie na kolejnych cylindrach .


    Miał ktoś może podobny przypadek ??

    Momentami wypadania zapłonu wogule nie zlicza i jest wszystko ok





    Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06J-906-026-CAW.clb
    Oznaczenie elementu: 06J 906 026 D HW: 06J 906 026 D
    Komponent i/lub wersja: MED17.5 2424
    Kodowanie: 0404000318070160
    Kod serwisu: WSC 00028 028 00001
    VCID: 2B55F6608AF96D1A44-807E
    5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

    008213 - Czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym (zespół 1)
    P2015 - 000 - niezrozumiały sygnał - MIL zapalona
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 11100000
    Priorytet błędu: 0
    Częstość błędu: 254
    Wew.licznik błędów: 255
    Przebieg: 154713 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2017.01.13
    Czas: 12:03:14

    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 1685 /min
    Obciążenie: 45.9 %
    Prędkość: 0.0 km/h
    Temperatura: 60.0*C
    Temperatura: 5.0*C
    Ciśnienie rzecz.: 970.0 mbar
    Napięcie: 14.351 V

    008213 - Czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym (zespół 1)
    P2015 - 000 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00100000
    Priorytet błędu: 0
    Częstość błędu: 254
    Wew.licznik błędów: 255
    Przebieg: 154722 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2017.01.13
    Czas: 16:28:36

    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 3409 /min
    Obciążenie: 61.5 %
    Prędkość: 49.0 km/h
    Temperatura: 75.0*C
    Temperatura: 7.0*C
    Ciśnienie rzecz.: 970.0 mbar
    Napięcie: 14.097 V

    000769 - Cylinder 1
    P0301 - 000 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00100000
    Priorytet błędu: 0
    Częstość błędu: 1
    Wew.licznik błędów: 255
    Przebieg: 155754 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2017.03.20
    Czas: 08:51:31

    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 927 /min
    Obciążenie: 22.0 %
    Prędkość: 0.0 km/h
    Temperatura: 27.0*C
    Temperatura: 12.0*C
    Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar
    Napięcie: 14.224 V

    000771 - Cylinder 3
    P0303 - 000 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00100000
    Priorytet błędu: 0
    Częstość błędu: 1
    Wew.licznik błędów: 255
    Przebieg: 155754 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2017.03.20
    Czas: 08:51:31

    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 927 /min
    Obciążenie: 22.0 %
    Prędkość: 0.0 km/h
    Temperatura: 27.0*C
    Temperatura: 12.0*C
    Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar
    Napięcie: 14.224 V

    000772 - Cylinder 4
    P0304 - 000 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00100000
    Priorytet błędu: 0
    Częstość błędu: 1
    Wew.licznik błędów: 255
    Przebieg: 155754 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2017.03.20
    Czas: 08:51:31

    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 927 /min
    Obciążenie: 22.0 %
    Prędkość: 0.0 km/h
    Temperatura: 27.0*C
    Temperatura: 12.0*C
    Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar
    Napięcie: 14.224 V
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 9  
    prawdopodobnie musisz zregenerować lub wymienić klapy sterujące dolotem powietrza.
    Wypadanie zapłonu może też choć rzadko świadczyć o powstających pęknięciach bloku silnika
  • Level 22  
    r_Lunar wrote:
    prawdopodobnie musisz zregenerować lub wymienić klapy sterujące dolotem powietrza.
    Wypadanie zapłonu może też choć rzadko świadczyć o powstających pęknięciach bloku silnika

    Znalazłem przyczynę okazało się ze jak idą klapy to przy sterowaniu klapami jest nieszczeność i ciągnie lewe powietrze oraz klapy w środku stoja w jednej pozycji jadę po kolektor 1430 zł ASO i musi być ok :)
  • Level 9  
    nie musisz kupować kolektora za 1430 zł
  • Level 22  
    Temat zakończony kolektor zmieniony na nowy i jest wszystko ok . U mnie ciągło lewe powietrze przy sterowaniu klapami nie było słychać dopiero po przylożeniu palca było czuć wciąganie palca .