Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

IPhone 5s sugestie do notorycznej usterki

audio-m 21 Mar 2017 22:16 1083 8
  • #1
    audio-m
    Level 13  
    Tel. jak w temacie kupiony dla córki która wyjątkowo dba o niego i używa bardzo delikatnie. Po 3 miesiącach niespodziewanie nie można było go włączyć (pojawiało sie i znikało logo). Oddany do autoryzowanego serwisu został wymieniony na nowy egzemplarz. Nowy tel po miesiącu czasu ten sam temat nie można włączyć, znów wylądował w autoryzowanym serwisie, przy czym tym razem opis brzmi: przywrócony do ustawień fabrycznych aktualizacja iOS, nie stwierdzono usterki. Upłynęło 3 tygodnie znów to samo, nie można go włączyć. Dodam, ze poprzednio oddałem razem z oryginalna ładowarką bo chciałem mieć pewność, ze to nie ona. Reset oczywiście nie robi na nim wrażenia. Mam go serdecznie dość, bo zwyczajnie nie mam czasu.
    Co jest z tymi telefonami? Te typy tak maja i to taki złom?
    Jak go kupowałem to miał byc taki cudowny, najpewniejszy model który sie udał Aple.
    Czekam na jakies sugestie czy należy sie go pozbyć, czy to jednostkowy przykład?
  • #2
    luk90
    Level 14  
    To jednostkowy przypadek

    5s tak się nie zachowują

    Zmień serwis obsługi bo albo użytkownik coś mąci w tym urządzeniu albo serwis pije dzien cały kawę zamiast uczciwie nad nim przysiąść
  • #3
    audio-m
    Level 13  
    Na "użytkownika" to raczej ciężko zrzucić winę. Zero gier, zainstalowane jedynie komunikatory społecznościowe: Messanger, SnapChat, Instagram i Facebook, używa oczywiście jako telefon i widzę, że czasami słucha audiobooków. No to co mu szkodzi? Najgorsze "smartpatefony" nie mają z tym problemu...
    Serwis autoryzowany z dużego miasta (Rzeszowa), jest na gwarancji, no to na jaki mam zmienić?
  • #4
    beo
    Level 36  
    Skoro autoryzowany to być może panom serwisantom, czy też panu, potrzeba "kopa" do przyłożenia się? Spytaj się, czy już masz zacząć odpowiednio reklamować tę markę - serwis - czy może jednak, da się inaczej załatwić Twój kłopot, raz a dobrze.
  • #5
    lufex
    Level 14  
    O ile jest prawdą że urządzenie było wymienione, to naprawdę musiał być zbieg okoliczności, nie jestem specjalistą z Apple, ale po wymianie zapewne powinien być inny SN, oraz IMEI, ? czy był ?
  • #6
    audio-m
    Level 13  
    Jak najbardziej telefon za pierwszym razem został wymieniony na nowy ( nowe numery Serial, Imei).
    Zobaczymy co tym razem wyjdzie w serwisie i wtedy być może "podniosę głos".
    Tym niemniej już jestem wystarczająco poirytowany, drugi tel. i podobne kłopoty to chyba nie powinno tak być.
  • #7
    venummasa
    Level 19  
    beo wrote:
    Skoro autoryzowany to być może panom serwisantom, czy też panu, potrzeba "kopa" do przyłożenia się? Spytaj się, czy już masz zacząć odpowiednio reklamować tę markę - serwis - czy może jednak, da się inaczej załatwić Twój kłopot, raz a dobrze.

    Skoro wymienili urządzenie za pierwszym razem to niby co mieli jeszcze wyczarować kwiaty i czekoladki..
    Dziwna sprawa 5s raczej nie są jakoś mega awaryjne (chyba że po dłuższym czasie typowe usterki) a to że już podoba sytuacja tz usterka to mega dziwne. Ja bym go osobiście poużywał przez jakiś czas i testował bez przekazywania córce.
  • #8
    majsterek
    Level 24  
    audio-m wrote:
    niespodziewanie nie można było go włączyć (pojawiało sie i znikało logo)


    audio-m wrote:
    Co jest z tymi telefonami?


    Nie będzie to problem ze sławnym układem ładowania U2 (Tristar), który niedomaga w iPhonach z tej serii?
  • #9
    audio-m
    Level 13  
    Żeby było ciekawiej, to dodam że wczoraj otrzymałem następny ( czyli trzeci) wymieniony Iphone 5S. Tym razem z serwisu w Poznaniu.
    A tak na marginesie myślę, że nie dają nowe tylko "refurby" skoro tak padają...
    Pozdrawiam.