Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a8 d3 2008 4.2 tdi bvn - sterowanie wtryskami, wypadanie zapłonów

22 Mar 2017 10:34 804 3
  • Poziom 2  
    witam auto audi a8 d3 2008 rok motor 4.2 tdi bvn, auto zakupione z mała usterką jak się okazało stało się powodem do zamartwienia od 3 miesięcy. Wiec zacznę od tego że podczas ruszania przestaje pracować 1 lub 2 cylindry ,korekcje na wtryskach są bardzo wysokie i dochodzą do -4mg a na oraz +4 , oczywiście diagnoza wtryski wiec zakupiłem 8 wtrysków regenerowanych z gwarancja po założeniu jest jeszcze gorzej, czasami cieżko ruszyć bo tak przerywa, przechodzi granice 1400 obr i nagle ożywa i ogień do końca. Auto nie kopci można nim jechać w trase 1000km i nie ma problemu wystarczy się zatrzymać i zaczyna przerywać na 10 sek później się uspokaja i zaczyna dopiero podczas ruszania. Wszystkie parametry są w normie ciśnienie na szybie 302bar. Szukając podobnego problemu natrafiłem na temat na elektrodzie że ktoś szukał zamienika dla rezystora w sterowniku bo nie steruje wtryskiem i wydaje mi się że mam ten sam problem. Wiec szukam kogoś kto umiał by zdiagnozować te sterowniki lub podpowiedział jak sobie poradzić z tym problemem sterownik ma numer 4e1 910 409 d.Dziekuje
  • Poziom 23  
    Te korekcje dotyczą jakiegoś konkretnego cylindra? Po wymianie wtryskiwacza dalej takie same? Patrzyłeś co pokazują przepływomierze?

    Dodano po 3 [minuty]:

    biger24 napisał:
    Wszystkie parametry są w normie ciśnienie na szybie 302bar

    Tak żartem , to auto musi być mega szybkie jak takie ciśnienie wychodzi na "szybie".:D
  • Poziom 2  
    Dzieki za odpowiedz, wiec tak korekcje najwieksze są na 7 cylindrze, podczas postoju na D -4mg, 1 cylinder 3 na plus oraz 7 na plus reszta około zera, na nowych wtryskach korekcje są podobne a nawet większe. Drugie że przepływomierze pokazauja dziwne wartości , lewy o połowe mniej niż prawy, ale powiedzieli mi że zmienna geometria jest trochę zapieczona i turbo dmucha w dolot podczas postoju, po odpięciu przepływomierzy rówież przerywa wiec to nie tu jest problem.
  • Poziom 10  
    Witam kolego mam identyczny problem z BVN'em. Udało się rozwiązać ? Co było przyczyną?