Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 407 SW HDi 2.0 136 KM - czujnik polozenia walu

22 Mar 2017 20:56 15453 7
  • Poziom 5  
    Witam czy moze ktos wie gdzie w Peugeocie 407 SW 2.0 HDI 136 KM znajduje sie czujnik A polozenia walu korbowego. Komputer pokazuje mi blad P0337 i P0338 ale nie mam pojecia gdzie jest ten czujnik. Moze ktos wytlumaczy laikowi najlepiej fotka albo schemat z dokladnym oznaczeniem polozenia czujnika. Z gory dzieki
  • Poziom 28  
    Przód silnika przy kole pasowym wału korbowego.
  • Poziom 5  
    Tak jak pisalem jestem zupelnym laikiem, czyli musze zajrzec od dolu lub zdjac kolo od strony pasazera?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 5  
    Jesli dobrze wiem mechanicy posluguja sie schematami budowy silnikow elektryki itd. Wiec skoro mechanik potrzebuje schematu ( wizualizacji) tego danego elementu i polozenia to ja tym bardziej. Poprostu ten czujnik jesli sie nie myle znajduje sie od strony kola pasazera wiec go nie widze a kanalu nie mam. Wymiana czujnika to tez zadna filozofia odkrecic srubke, odlaczyc kabelek i wymienic czujnik. Tylko najpierw trzeba wiedziec co i gdzie! Prosze nie udzielac mi takiej pomocy jesli to odbiega od tematu.
  • Poziom 11  
    Witam

Ja miałem dokładnie ten sam problem. Nie mogłem zlokalizować gdzie znajduje się czujnik. Miałem kupiony nowy, ale nie mogłem go znaleźć. Czytając post użytkownika 766630, pomyślałem, że faktycznie może ma rację. Zadzwoniłem do mechanika i powiedział mi 150 zł. O_O
    Wkurzyłem się jak cholera. Przecież nie może być to aż tak trudne. Otworzyłem maskę, zlokalizowałem gdzie jest czujnik wałka rozrządu i wywnioskowałem że muszą być w tej samej linii. Tak też było. Skręciłem kierownicą na full w prawo i od strony pasażera z przodu widać ten feralny czujnik. Jeśli ktoś będzie potrzebował zdjęcia to mogę zrobić i zaznaczyć go. Wymiana trwała 10 min.