Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo ideapad 100S-14IBR - laptop zatrzymuje się na napisie Lenovo

25 Mar 2017 07:00 3435 10
  • Poziom 9  
    Witam Wszystkich

    Mam problem z laptopem Lenovo na dysku eMMC 32 Gb

    Przy próbie przywrócenia systemu przez recovery system sie juz nie podniósł .

    Próbowałem przez przycisk od recovery ale tez nic wyświetla się wybór : normal startup, bios setup, boot menu, system recovery też nic.

    Następnie przeszyłem do próby bootowania instalacji systemu windows 7, 10 z pendriva, niby pendrive jest widoczny w wyborze boot ale po naciśnięciu czarny ekran i nic się nie uruchamia.

    Kolejna próba to boot pendriva z hiren's boot ale tez nic.

    Co można jeszcze zrobić :)
  • Spec od komputerów
    krystianq1984 napisał:
    Co można jeszcze zrobić

    Reset CMOS na przykład.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 40  
    Sprawdź dysk. W Samsungu jak uszkodzony jest dysk to także wisi na logo Samsunga.
  • Spec od monitorów
    W Bios możesz wejść?
    Logo lenovo masz na cały (full) ekran?
    Wentylator pracuje , potem zatrzymuje się ..?

    p.s
    Lenovo Ideapad 100s-14IBR Motherboard 2GB/64GB
    * Celeron N3050 1.6GHz , platforma LA-B921P
    *P/N: 5B20K69445


    Lenovo ideapad 100S-14IBR - laptop zatrzymuje się na napisie Lenovo Lenovo ideapad 100S-14IBR - laptop zatrzymuje się na napisie Lenovo
  • Poziom 9  
    reset cmos nie moge zrobić bo jest laptop na gwarancji wiec nie moge go rozebrać
    sciągnąłem dysk recovery ze strony lenovo do tej wersji jest darmowy zrobilem bootowalnego pendriva programem od lenovo - USBRecoveryCreator i po kliknięciu boot na pendriva i nic zero reakcji

    W biosa mogę wejśc , napis jest taki jak sie normalnie komputer włącza, wentylatora nie słychać

    Dysku nie da się sprawdzić bo to jest wmontowana w płytę główną
  • Spec od monitorów
    Cytat:
    bo jest laptop na gwarancji wiec nie moge go rozebrać


    Nie wiem , na co czekasz ?
  • Poziom 9  
    staram się naprawić bo ingerencji w laptopa z gwarancją jest to laptop klienta nie mój
  • Spec od monitorów
    Cytat:
    laptopa z gwarancją jest to laptop klienta nie mój


    To oddaj , niech klient_właściciel załatwia resztę
    -chyba ,że z "nocnego sklepu" i brak papierów

    Mozesz zrobić .... niedźwiedzią przysługę. Link
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator - Komputery Serwis
    krystianq1984 napisał:
    Dysku nie da się sprawdzić bo to jest wmontowana w płytę główną

    Co to znaczy?
    W pierwszej kolejności wejdź w BIOS i powiedz czy tam dysk jest widoczny?
    Jeśli tak, zamieść jego SMART z MHDD =>
    http://www.nirvanowiec.republika.pl/MHDD.iso