Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Piła motorowa stihl ms 044

25 Mar 2017 14:15 1158 3
  • Poziom 2  
    Mam pytanie tak głupie, że aż wstyd mi je zadać ale muszę. Jestem kompletnym laikiem we wszelkich sprawach związanych z techniką, elektroniką itp. Typowy humanista z wykształcenia pedagog, któremu przyszło zacząć życie w świecie realnym. Problem mój polega na tym iż rzekomo spaliła się cewka zapłonowa w pile stihl 044, serwisant zamontował świecę testową na której po obrocie za pomocą klucza pneumatycznego nie pojawiła się iskra. Tę samą czynność wykonał przy zamontowaniu pierwotnej świecy zapłonowej i iskra się pojawiła. Pytanie: czy serwisant tnie w ciula i chce naciągnąć mnie na wymianę cewki. Problem dwa wynikający z pierwszego. Jeżeli cewka faktycznie wymaga wymiany to czy jej uszkodzenie mogło powstać poprzez (tu się zaczyna moja ignorancja i niewiedza) niedodanie do piły oleju do smarowania łańcucha i co za tym idzie jego przegrzanie. Jak już koledzy wstaną z podłogi i uda wam się złapać oddech po salwach śmiechu proszę o możliwie rzeczowe odpowiedzi i informację czy dać w mordę serwisantowi czy też samemu się pochlastać. Nadmienię jedynie iż bez wstydu, świadomy swojej niewiedzy przed rozpoczęciem pracy z piłą poszedłem do serwisu poprosiłem o przegląd piły, ewentualną regulację, przeczyszczenie, ostrzenie łańcucha i pełen instruktarz obsługi tego narzędzia dla osoby, która trzyma je pierwszy raz w ręku i o oleju do łańcucha nikt słowem nie wspomniał :)
    Dziękuję za uwagę i liczę na odpowiedzi.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 17