Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zaokrąglenie płaskownika, jedna strona, robienie łezki z boku płaskownika

rozi_rozmus 25 Mar 2017 18:11 699 6
  • #1 25 Mar 2017 18:11
    rozi_rozmus
    Poziom 3  

    Witam. Mam pytanie, bardziej chodzi o doradzenie jak to zrobić tanim kosztem i żeby byłą powtarzalność wykonania.
    Mianowicie chodzi o wykonywanie zaokrąglenia po jednej stronie płaskownika (wymiar danego płaskownika to 35 mm x 70 mm) i w drugim elemencie zrobienie półkola po prawej stronie (wymiar ten sam). Tych elementów mam do zrobienia około 800 szt tygodniowo: po 400 zaokrąglonych i 400 z półkolem z boku. Za bardzo mnie nie stać na jakąś maszynę, więc proszę o radę jak to zrobić szybko i dokładnie, żeby każdy element był taki sam.

  • #2 25 Mar 2017 19:44
    balonika3
    Poziom 36  

    Bardzo dziecinny opis. Rysunek to podstawa. Poza tym:

    rozi_rozmus napisał:
    dokładnie żeby każdy element był taki sam.
    Jako ślusarz-spawacz powinieneś wiedzieć, co to jest tolerancja i ją podać. Bo taki sam, to na pewno nie będzie.

  • #3 26 Mar 2017 14:47
    rozi_rozmus
    Poziom 3  

    A więc Panowie przesyłam fotkę rysunku. Myślałem o jakiejś prasie i to wyciskać, ale nie bardzo wiem gdzie się zamawia stemple. Chyba że macie jakieś tańsze rozwiązanie.

    Zaokrąglenie płaskownika, jedna strona, robienie łezki z boku płaskownika

  • #4 26 Mar 2017 14:54
    stanislaw1954
    Poziom 39  

    Ręcznie - pilnikiem, czy szlifierką można zrobić kilka sztuk. Przy ilości 400 szt jednak trzeba rozglądnąć się za prasą. Masz w okolicy jakiś z-d mechaniczny, to próbuj w nim się coś dowiedzieć.

  • #5 27 Mar 2017 16:21
    rozi_rozmus
    Poziom 3  

    witam. Panowie dzięki za rady , byłem dzisiaj u gościa co ma ploter CNC obliczył mi 0,70 gr za sztukę materiał mój ( z materiałem jakieś 1 zł/szt ) czas wycięcia ( 800 szt. ) około 2 godzin ,więc taniej już nie znajdę i ile czasu zaoszczędzonego .

  • #6 27 Mar 2017 23:22
    DecoDominik
    Poziom 14  

    Frez czy woda?
    A może plazma?

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME