Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Corsa C z 2001r. i Radio Blaupunkt Car 2003

24 Lip 2005 18:07 18252 15
  • Poziom 10  
    Mam radio car2003 i corse c z 2001 r i nie mogę podpić go pod wyświetlacz, kostka jest ta sama tylko podejzewam ze piny sa inaczej rozmieszczone niż na radiu. Potrzebuję rozpiske pinów w kostce auta. Nie moge jej nigdzie znaleźć do corsy c, prześledziłem forum i studio24. Za pomoc z góry dziękuje
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 43  
    Coś tu nie rozumiem. Jesli kostki pasują to dlaczego potrzebujesz rozpiski ? Myślę że podłączałeś i nie działa Ci wyświetlacz a to już zupełnie inna sprawa. Po prostu wyświetlacz w aucie jest zablokowany jeśli auto wyszło z salonu bez wyświetlacza i żeby działał z radiem konieczna będzie wizyta w serwisie Opla i odblokowanie go. Niestety ale temat jest mało znany przez naprawiaczy i raczej nikt Ci tego nie zrobi domowym sposobem.

    SławeK
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 10  
    Witam, według pierwszego właściciela radio było oryginalnie zamontowane, ale jeszcze sprawdze według opisu. dzięki za pomoc
  • Poziom 10  
    Samochód nie ma blokady wyswietlacza, sprawdzałem. S a natomiast inaczej rozmieszczone 2 piny w kostce i dlatego potrzebuje opis tych pinów w corsy z 2001 roku
  • Poziom 15  
    Pełny schemat elektryczny Corsy bj 2001 jest tu
    http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/14548/Opel_Astra%20F.html
    na str.34 (3407-3443) jest opisany R2001 , CAR2002 , CAR2003 , CAR2004 , CDR2005 , CCR2006 . Radia te sterują zwykłą szyną danych (trzy przewody) dwulinijkowy wyświetlacz TID opisywany już na elektrodzie.
    na str.35 (3501-3537) jest opisany CART(CCR)2007 , CCRT2008 . Radia te sterują szyną CAN-BUS (dwa przewody) specjalny wyświetlacz MID ze znakami do obsługi telefonu.
    Jest jeszcze tam NCDR2011 i NCDC2015 ale te pomijam.
    Zakładając, że nie zostało spreparowane jakieś uszkodzenie dla programu "Usterka", to jest jeszcze kilka możliwości, o których długo by pisać.
    Jeżeli masz napewno TIDa, którego opisywałem na elektrodzie, to musi chodzić.
    Zciągnij schemat, jeżeli masz jakieś pojęcie, to może do czegoś dojdziesz, jeżeli nie odwiedź ASO opla.
    Pamiętaj, że numeracja dotyczy kostki w radiu, więc w kostce kabli jest odwrotnie. I jeszcze jedna uwaga numeracja pinów radia w/g schematu wygląda tak:

    30 31 32 33 34 35 36
    24 25 26 27 28 29
    17 18 19 20 21 22 23

    13 14 15 16
    9 10 11 12

    5 6 7 8
    1 2 3 4
  • Poziom 10  
    Witam, dzieki za pomoc, ale nie jestem elektrykiem i zabardzo sie na tym nie znam. Jeżeli z radiem i samochodem wszystko byłoby ok to ma chodzić Car2003 w corsie z 2001r?
  • Poziom 15  
    Jeżeli display nie jest zablokowany i jest to dwulinijkowy TID, to CAR2003 musi chodzić w Corsie bj2001 jak i w rocznikach 2000-2004. Od 2004 było inne złącze i inna komunikacja.
  • Poziom 10  
    A co to znaczy dwulinijkowy TID
  • Poziom 10  
    Witam, czy słyszał ktoś aby w następstwie wprowadzenia błędnego kodu do radia odcięło fonię na głośniki. Dotyczy to radia z telefonem ccrt2008. A może moduł tego telefonu to robi??
  • Poziom 43  
    Nie, nikt nie słyszał bo po złym kodzie radio się blokuje na SAFE X.

    SławeK
  • Poziom 26  
    Co do wyświetlacza w nowej Corsie.
    Nabyłem, uruchomiłem.
    Jest niezablokowany.
    Posiada pamięć 24LS01B.
    Wystawiam do oglądu.Być może w pamięci siedzi blokada.
    Mądre głowy pewnie to rozgryzą.
  • Poziom 15  
    Ja zawsze miałem 93c46, ale może nie myślimy o tym samym wyświetlaczu.

    No to teraz pociąg ruszy pełną parą na podkładach.Tak jakby nie można było zmodyfikować tych paru komórek.
  • Poziom 10  
    Witam
    Przyłącze się do tego tematu, chodzi o TID w corsie z 2002 roku. Podłączyłem radio car 2004 - śmiga wyświetla RDS. Problem polega na tym że nie mogę ustawić daty ani godziny na wyświetlaczu. Acha jeszcze jedno po włączeniu radia wyświetlacz przełancza się w tryb radia i odwrotnie. Proszę o pomoc.
  • Poziom 15  
    32 str. instrukcji auta.
    A w skrócie : wyłączyć radio, 2 sek. przytrzymać klawisz z zegarkiem, klawiszem z kółkiem nastawić dzień, nacisnąć zegarek, kółkiem ustawić miesiąc itd.
    Jest jeszcze funkcja RDS Time, wtedy zegar synchronizuje się z zegarem stacji radiowej z RDS, ale nie polecam. RDS Time aktywuje się : nacisnąć zegar 2 sek, dwa razy nacisnąć zegar, aż zacznie błyskać rok, nacisnąć zegarek na ok. 3sek, aż na wyświetlaczu zacznie migać znaczek zegarka+RDS, klawiszem z kólkiem wybrać RDS TIME 0 (wyłączony) lub RDS TIME 1 (włączon) i nacisnąć trzy razy klawisz z zegarkiem.