Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rozłączanie Internetu (bez routera)

SeeQeer 28 Mar 2017 17:05 555 7
  • #1 28 Mar 2017 17:05
    SeeQeer
    Poziom 3  

    Witam,
    nie znalazłem na forum rozwiązania dlatego zaczynam nowy wątek. Problem jest prosty rozłącza mi internet co jakieś 20-40 min systematycznie cały czas przez cały czas działania komputera, dzieje się to od 4-5 dni. Jak wyłączy mi neta to jedyna opcja przywrócenia go jest wyłączenie i włączenie połączenia lokalnego wtedy internet natychmiastowo wraca. Mam internet radiowy pisałem do gościa mówi że u niego wszystko jest ok, nie mam podpiętego pod kompa żadnego routera kabel siecowy jest podpiety z anteny bezpośrednio do kompa przez RJ45, nie mam pomysłu co może być nie tak
    System to Windows 7
    dorzucam screen cmd ping i tracert
    Rozłączanie Internetu (bez routera)
    liczę na jakiś pomysł co można z tym zrobić.

    0 7
  • #2 28 Mar 2017 17:41
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    SeeQeer napisał:
    nie mam podpiętego pod kompa żadnego routera kabel siecowy jest podpiety z anteny bezpośrednio do kompa przez RJ45

    A o tym komputerze coś napiszesz (tylko nie pisz, że PC czy laptop) - tylko podaj jego szczegóły.

    Sterowniki wszystkie aktualne, jaki system operacyjny, antywirus jest, komputer "czysty" od wirusów...?

    Sprawdzić też na innym komputerze, albo na tym z problemem, tylko w trybie awaryjnym z obsługą sieci.

    0
  • #3 28 Mar 2017 19:30
    SeeQeer
    Poziom 3  

    Komputer stacjonarny, system Windows 7 professional antywirus Avast od paru lat z niego korzystam darmowa wersja. Komputer skanowany często używam także CCleaner. Sterowniki nie wiem czy aktualne, lecz nic nie instalowałem dodatkowego przez ostatnie dni. Nie mam innego kompa do testów.

    0
  • #4 28 Mar 2017 21:11
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    KOCUREK1970 napisał:
    Sprawdzić też na innym komputerze, albo na tym z problemem, tylko w trybie awaryjnym z obsługą sieci.

    ?

    0
  • #5 30 Mar 2017 19:48
    SeeQeer
    Poziom 3  

    Powiem ci tak sprawdzałem na awaryjnym z obsługą sieci to samo i sie wkurzyłem zrobiłem formata przed wczoraj jeszcze wieczorem poinstalowałem sterowniki wszystko i nadal to samo :-/
    To musi być coś od anteny albo zasilacza tej anteny bo jak już format nie pomógł to nie wiem. Jakieś rady ?

    0
  • #6 30 Mar 2017 19:56
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    SeeQeer napisał:
    To musi być coś od anteny albo zasilacza tej anteny bo jak już format nie pomógł to nie wiem.

    Zgłoś to operatorowi w pisemnej reklamacji - by upewnić się samemu, musisz sprzęt mieć na podmianę (kupić go), a dlaczego masz ponosić koszty tego wszystkiego.
    SeeQeer napisał:
    Mam internet radiowy pisałem do gościa mówi że u niego wszystko jest ok,

    No i co z tego, że u niego ok - to ma działać u Ciebie.

    Antena (to jakiś Mikrotik), zasilacz jest PoE, kabel między PoE a Mikrotikiem też potrzebny - to są koszty i to wcale nie małe, dlaczego masz za to Ty płacić.

    0
  • #7 30 Mar 2017 22:12
    SeeQeer
    Poziom 3  

    Dobra dzisiaj wystosuje e-mail do dostawcy internetu z reguły reaguje w przeciągu 2 dni wiec myślę że w sobotę przyjedzie ekipa sprawdzić stan połączenia i zobaczymy co z tego będzie, co do kosztów to ci powiem raz miałem problem z zasilaczem to przyjechali mi wymienić na nowy bo stary się zepsuł i doliczyli mi to do rachunku za internet wiec wiesz jak z tym jest...

    0
  • #8 07 Kwi 2017 16:36
    SeeQeer
    Poziom 3  

    Sprawa wyjaśniona winne okazały się kable i zasilacz anteny przyjechali wymienili i od 3 dni na razie jest spokój wiec temat do zamknięcia. Obeszło się bez kosztów dodatkowych.
    I dzięki za rady ;)

    0