Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wybór radia pod dobrą bazę, Wasze typy

kwiat69 29 Mar 2017 19:49 1272 13
  • #1 29 Mar 2017 19:49
    kwiat69
    Poziom 9  

Witajcie
    Na wstępie powiem że jeśli chodzi o car audio jestem zielony. Poszukuję dobrej jednostki na początek, nie mam jeszcze nic, ale od czegoś trzeba zacząć :) Poszukuję dobrego w miarę świeżego radia, później pod nie dobiorę głośniki i okablowanie, zaznaczę że nie chce dodatkowego wzmacniacza, ewentualnie jakąś aktywną skrzynię, ale o tym później. Przedział cenowy? Jeśli istnieje coś godnego uwagi za 500zł to jak najbardziej ale jeśli jest coś wartego dołożenia kolejnych 500 lub nawet tysiąca również to mogę rozważyć. Przeglądając sklepy w oko mi wpadły takie jednostki jak: Pioneer DEH-X5900BT, ALPINE CDE-W296BT, niestety mam ten problem że nie wiem jak poszczególne modele dzielą się na klasy, bardzo proszę was o poradę czym warto się zainteresować!

0 13
  • #2 29 Mar 2017 20:00
    adam_1991r
    Poziom 24  

Pokazałeś radio 1 i 2 DIN. Jakie konkretnie szukasz? Jeżeli zaczynasz przygodę z CA, a nie chcesz dokładać wzmacniacza później to nie ma sensu inwestować ponad 1000zł za radio. Kup sobie Alpine UTE-92BT i będziesz zadowolony. Jego wadą jest jedno liniowy wyświetlacz.

0
  • #3 29 Mar 2017 20:05
    kwiat69
    Poziom 9  

Pokazałem te dwa dlatego że nie robi mi różnicy czy będzie 1 czy 2 DIN. Dlaczego takie drogie? Ponieważ nie chcę później wymieniać na lepsze tylko kupić raz a porządnie, nie zależy mi na mega mocy tylko na dobrym brzmieniu i ładnym basie, oraz możliwe najbardziej zaawansowanym w funkcje odtwarzaczu, wiem, może wymyślam ale zawsze byłem gadżeciarzem :) aha, zapomniałem dodać że chciałbym mieć w nim jednak odtwarzacz CD

0
  • #4 29 Mar 2017 20:29
    adam_1991r
    Poziom 24