Termistor w akumulatorach, ogólnie nie jest zabezpieczeniem a dodatkowym czujnikiem końca ładowana akumulatora o ile sam układ scalony ma algorytm -delta V potem ewentualnie gdy temperatura nie spada - ładowarka wykrywa jako uszkodzenie; tutaj nie wiadomo bo nie znalazłem nic o układzie.
Ten element na pierwotnym to pozystor PTC, i w takiej formie jak teraz czyli pęknięty to na pewno przyczynia się do tego, że ładowarka nie działa prawidłowo.
Musiałem, że został zamieniony przynajmniej na bezpiecznik, bo to była prawidłowa podpowiedz ale na czas testu. Potem trzeba wymienić na PTC a nie na warystor.
Producent ładowarki przewidział, że może być przeciążana przez akumulatory a zastosowanie bezpiecznika w tym miejscu to ciągłe jego przepalanie i reklamacje.
Wymienić na PTC, wymienić te niskomowe rezystory, bo są przegrzane a przerwa na jednym z nich przesunie prąd ładowania.