Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nagłośnienie sali konsumpcyjnej.

kearn 03 Kwi 2017 09:27 2022 4
  • #1 03 Kwi 2017 09:27
    kearn
    Poziom 3  

Witam,

przeglądałem wcześniejsze tematy na forum - jednak nie do końca rozumiem wszystkie informację jakie są w nich zawarte. Jestem laikiem w kwestii nagłośnienia a w niedalekiej przyszłości otwieram restaurację.

Chciałbym prosić o pomoc w wyborze sprzętu do nagłośnienia prostokątnej sali ok. 80m2. Muzyka ma stanowić głównie tło, być może wieczorami ma "bardziej" umilać czas.

Pytanie podstawowe - czy moim źródłem muzyki może być laptop/tablet?

Budżet ok. 3000zł. Potrzebuję przynajmniej 4 głośników ściennych.

0 4
  • Pomocny post
    #2 03 Kwi 2017 10:06
    398216 Usunięty
    Poziom 43  

Poczytaj o wykorzystywaniu instalacji radiowęzłowej.
    Nie wiem jaki jest układ pomieszczenia i jaką ma wysokość (może jakiś podkład budowlany, lub w ostateczności rysunek sali?), ale jeżeli to ma być podkład muzyczny to myślę, że wystarczy jakieś 60W wzmacniacz. Źródło jakie chcesz - może być laptop, może być radio (są wzmacniacze radiowęzłowe z wbudowanym radiem).

0
  • #3 03 Kwi 2017 10:31
    kearn
    Poziom 3  

Wysokość sali 3,40m.

W załączeniu zdjęcie sali - jej układu. Nagłośnienie sali konsumpcyjnej.

0
  • #4 03 Kwi 2017 11:40
    398216 Usunięty
    Poziom 43  

Przykładowy wzmacniacz:
    http://audiovideomax.pl/naglosnienie-radiowez...wezlowy-100v-60w-z060sd-tuner-usb-sd/p,210521
    I przykładowe głośniki (o ile masz możliwość montażu w suficie podwieszanym):
    http://audiovideomax.pl/naglosnienie-radiowez...towy-radiowezlowy-cs60r-10w-60w-23cm/p,238741
    Instalacja jest niezwykle prosta - po prostu prowadzisz podwójną linię (dwa przewody w izolacji - może być np. 2x075mm2) i do nich podłączasz równolegle głośniki.