Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Outlook - brak możliwości zalogowania.

04 Kwi 2017 20:29 468 2
  • Poziom 12  
    Witam
    mam taki problem jak w temacie odinstalowałem i zainstalowałem ponownie office i nadal jest to samo. posiadam Office 2016 Pro Plus. Błąd wygląda tak jak w adresie
    Link
    Proszę o pomoc
    Mój komputer:
    Win 10 Home
    Wersja 10.0.10240 Kompilacja 10240
    procesor i7 6700k
    RAM 16 GB
    240 SSD
    2T HDD
  • Poziom 33  
    Witam!

    Czy masz zrobione wszystkie aktualizacje? włącznie z ostatnią systemową Link?

    Od kiedy wystąpił ten problem? W związku z jakimi działaniami?

    Czy świadomie próbujesz uruchomić drugi równoprawny program pocztowy w systemie?

    Co autorzy oprogramowania (Microsoft :D ) odpowiedzieli Ci na temat tego konfliktu?
  • Poziom 12  
    Zrobiłem trzeba było usunąć profil pocztowy outlook i ustawić nowy.