Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Rejestrator IP Dahua, sam zmienia konfiguracje sieci

05 Apr 2017 09:09 3120 10
  • Level 5  
    Witam,
    Mam problem z rejestratorem IP Dahua, od paru dni walczę z ciągle zmieniającą się konfiguracją sieci w urządzeniu.
    Rejestrator ustawiam na sieć wewnętrzną 192.168.x.x, później w Routerze ustawiam ten adres w DMZ i w tym momencie wszystko działa dobrze, mam dostęp do monitoringu z wewnątrz i z zewnątrz. Problem pojawia się po paru godzinach pracy, gdzie już nie mogę się połączyć z rejestratorem ani w sieci wewnętrznej, ani zewnętrznej. Sam rejestrator jest włączony, ale konfiguracja sieci jest totalnie pozmieniana. Adres ip zmieniony na jakiś 10.179.114.x, DNS 1.2.3.4
    I teraz, gdy próbuje to ustawić ponownie to przy próbie zapisania ustawień pojawia się informacja, że ipv6 nie został skonfigurowany. Przełączam się więc na ipv6 i widzę, że wszystkie pola są puste, klikam default i przechodzę ponownie do ipv4 i teraz po kliknięciu save znów wszystko działa... przez pare godzin i znowu wszystko leży. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem?
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 5  
    Przepraszam, zapomniałem o tej istotnej rzeczy. DHCP w urządzeniu jest wyłączone
  • Level 12  
    Co to za rejestrator?
    Ma 2 karty sieciowe?
  • Level 5  
    Przepraszam, że tak długo ale rejestrator jest aktualnie na drugim końcu polski i musze się kontaktować z pracownikiem w tamtym rejonie.
    Otóż pracownik wprowadził mnie w błąd, nie jest to rejestrator Dahua, a BCS NETWORK VIDEO RECORDER NVR0801E
  • Automation specialist
    Puzieekk wrote:
    później w Routerze ustawiam ten adres w DMZ

    Tym samym dajesz zielone światło najbardziej tępym script kiddie by ten NVR zhackować :)
    Co trzeba zrobić?:
    1. Wyłączyć DMZ
    2. Wyłączyć Upnp
    3. Przekierować porty na routerze inne niż standardowe: czyli nie 37777 i 37778 i port 80 też na inny.
    4. Wykasować userów 888888 i 666666 i zrobić nowych. Admin oczywiście hasło też ustawione na własne.
    5. Nie wypuszczać telnetu na zewnątrz.
    I tak to nie gwarantuje stuprocentowej pewności, ale przynajmniej sporo utrudnia włamanie.
  • Level 5  
    User 666666 był skasowany, a cała reszta miała pozmieniane hasła, pozmieniam hasła i spróbuję.
  • Level 5  
    Niestety nic to nie dało, dostałem informacje od dystrybutora że rejestrator jest zawirusowany i koszt przywrócenia do działania to około 50-100 zł netto i oczekiwanie około 6 tyg. Aktualnie na miejsce jedzie nowy rejestrator odpowiednio skonfigurowany
  • Level 1  
    Witam raffin. Niestety sposób na "odwirusowanie" w moim przypadku nie zadziałał Importer na mojego maila odpowiedział ,że czekają na rozwiązanie problemu (już trzy tygodnie).Co dalej robić ?Nie wiem.