Witam,
Mam problem z rejestratorem IP Dahua, od paru dni walczę z ciągle zmieniającą się konfiguracją sieci w urządzeniu.
Rejestrator ustawiam na sieć wewnętrzną 192.168.x.x, później w Routerze ustawiam ten adres w DMZ i w tym momencie wszystko działa dobrze, mam dostęp do monitoringu z wewnątrz i z zewnątrz. Problem pojawia się po paru godzinach pracy, gdzie już nie mogę się połączyć z rejestratorem ani w sieci wewnętrznej, ani zewnętrznej. Sam rejestrator jest włączony, ale konfiguracja sieci jest totalnie pozmieniana. Adres ip zmieniony na jakiś 10.179.114.x, DNS 1.2.3.4
I teraz, gdy próbuje to ustawić ponownie to przy próbie zapisania ustawień pojawia się informacja, że ipv6 nie został skonfigurowany. Przełączam się więc na ipv6 i widzę, że wszystkie pola są puste, klikam default i przechodzę ponownie do ipv4 i teraz po kliknięciu save znów wszystko działa... przez pare godzin i znowu wszystko leży. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem?
Mam problem z rejestratorem IP Dahua, od paru dni walczę z ciągle zmieniającą się konfiguracją sieci w urządzeniu.
Rejestrator ustawiam na sieć wewnętrzną 192.168.x.x, później w Routerze ustawiam ten adres w DMZ i w tym momencie wszystko działa dobrze, mam dostęp do monitoringu z wewnątrz i z zewnątrz. Problem pojawia się po paru godzinach pracy, gdzie już nie mogę się połączyć z rejestratorem ani w sieci wewnętrznej, ani zewnętrznej. Sam rejestrator jest włączony, ale konfiguracja sieci jest totalnie pozmieniana. Adres ip zmieniony na jakiś 10.179.114.x, DNS 1.2.3.4
I teraz, gdy próbuje to ustawić ponownie to przy próbie zapisania ustawień pojawia się informacja, że ipv6 nie został skonfigurowany. Przełączam się więc na ipv6 i widzę, że wszystkie pola są puste, klikam default i przechodzę ponownie do ipv4 i teraz po kliknięciu save znów wszystko działa... przez pare godzin i znowu wszystko leży. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem?