Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mercedes sprinter 2.2 208cdi - nie odpala

d-grzegorz 05 Kwi 2017 17:36 1086 2
  • #1 05 Kwi 2017 17:36
    d-grzegorz
    Poziom 5  

    Witam, proszę bardzo o pomoc mam problem ze sprinterem 2,2 cdi 208 rok 2000 do tej pory było wszystko ok ,w pewnym momencie zaczął gasnąć podczas jazdy a po zatrzymaniu i odczekaniu pół godziny odpalał i można było jechać.Po jakimś czasie to samo kontrolka edc i stop ,po przejechaniu kilku kilometrów zgasiłem auto i już nie mogłem odpalić wziąłem na plaka odpalił i ok.następnie znowu stanął podczas jazdy i już plak nie pomógł.Na przewodach do filtra wstawił mechanik zaworki zwrotne,wymienił filtr paliwa dalej nic,sprawdzono wtryski-są ok,wymieniłem komputer(mechanik zasugerował że może komp )-dalej nic,wymieniłem wiązkę łączącą wtryski z kompem choć sprawdzono że przejście jest ale mechanik powiedział że styki mogą nie łączyć -dalej nic ,nie wyświetla się error od początku a po podłączeniu kompa diagnostyki pokazuje na zmianę błąd wtrysku 1 lub 4 ,błędu czujnika wału nie pokazuje,na listwie ciśnienie jest i przewody od wtrysków mają przejście.nie jestem fachowcem ale szukam porady by znależć przyczynę,dodam iż stwierdził fachowiec że "nie otwiera wtrysków a prąd dochodzi".bardzo będę wdzięczny za pomoc i jakieś sugestie. Z góry dziękuję :(

    0 2
  • #2 05 Kwi 2017 18:53
    PREDAT
    Poziom 21  

    A kostki do wtryskow tez byly wymieniane , przez brak kontaktu z jednym wtryskiem tez nie zapali.
    Ja mialem bardzo podobny przypadek, przyczyna okazaly sie nie laczace kostki sterownika.

    1
  • #3 06 Kwi 2017 07:19
    d-grzegorz
    Poziom 5  

    PREDAT napisał:
    A kostki do wtryskow tez byly wymieniane , przez brak kontaktu z jednym wtryskiem tez nie zapali.
    Ja mialem bardzo podobny przypadek, przyczyna okazaly sie nie laczace kostki sterownika.


    wymienił mechanik przewód łączący wtryski i sterownik razem z kostkami

    0