Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PIONEER MVH-X580BT, Pioneer DEH-X5900BT czy Sony MEX-N5200BT?

Kasztanowywiatr 06 Kwi 2017 01:15 1128 4
  • #1 06 Kwi 2017 01:15
    Kasztanowywiatr
    Poziom 3  

Witam serdecznie, mam pytanie odnośnie tych trzech radio. Mam w aucie głośniki Infinity REF 6530 CS i zastanawiam się, które radio będzie odpowiednie. Uprzedzam, jestem w tym totalnie zielona, proszę o wyrozumiałość.

• #2 06 Kwi 2017 16:31
    adam_1991r
    Poziom 21  

W podobnej cenie masz ALPINE UTE-92BT i według mnie to najlepszy wybór do 600zł za nowe radio. Na pokładzie masz bt (rozmowy i muzyka). Korekcje czasową i zwrotnicę 3way. Dodatkowo masz możliwość regulacji koloru podświetlenia guzików i wyświetlacza osobno. No i te radio gra bardzo fajnie. Do minusów zaliczył bym jedno liniowy wyświetlacz. (Te co Ty poleciłaś też taki mają). Na prawdę warto dołożyć te 50zł i wziąć Alpine :D Co prawda te radio nie posiada napędu CD ale w dobie USB jest zbędne, tym bardziej że otwarza format FLAC (jakość taka jak z płyty CD)

• #3 06 Kwi 2017 19:11
    Kasztanowywiatr
    Poziom 3  

Też brałam pod uwagę to radio, jednak znajomy stwierdził, że nie mają głębi basu. Nie wiem jak to rozumieć. :D

• #4 06 Kwi 2017 19:35
    adam_1991r
    Poziom 21  

Grają faktycznie mniej basowo niż Pioneer, ale spowodowane jest to raczej tym że w pioneerach inne pasma są lekko cofnięte (w tej cenie). Alpiny grają bardziej "jasno" ale nie można powiedzieć że nie mają głębi basu :) według mnie to najlepszy wybór w tej cenie. A i jak raz kupisz alpine to już prawdopodobnie będziesz się trzymała tej firmy długo :) tak w ogóle to bas to nie wszystko :p

Kiedyś miałem radia innych firm ale odkąd kupiłem alpine wiem że to jest to.

• #5 06 Kwi 2017 19:57