Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pioneer VSX-839RDS - komunikat Power OFF.

plaku1 09 Kwi 2017 14:37 528 15
  • #1 09 Kwi 2017 14:37
    plaku1
    Poziom 9  

Wzmacniacz grał i w pewnym momencie przestał. Pojawił się komunikat Power OFF i umarł. Po odłączeniu przedwzmacniacza nic się nie zmienia. Końcówki mocy wymienione i nadal ta sama sytuacja. Proszę o pomoc. Dziękuję.

0 15
  • #2 09 Kwi 2017 14:46
    SERVICE-AV
    Poziom 39  

Czyli coś było uszkodzone bo nawet nie potrafisz zrozumiale napisać?

0
  • #3 10 Kwi 2017 10:24
    plaku1
    Poziom 9  

Jestem amatorem elektroniki więc zadaje pytanie o pomoc co moglo sie stac lub odczego zacząć sprawdzanie lub jakie elementy wymienic z innych forów dowiedzialem się że problem jest ze sterowaniem procesora i dalej jestem zielony proszę o wyrozumiałość w tym temacie dziekuje

0
  • #4 10 Kwi 2017 14:31
    SERVICE-AV
    Poziom 39  

Primo, w języku polskim używamy znaków przestankowych!
    Przeczytaj swój pierwszy post i zastanów się czego dotyczy moje pytanie(post #2) :)

0
  • #5 10 Kwi 2017 16:56
    plaku1
    Poziom 9  

Amplituner kupiłem uszkodzony z takim komunikatem , po czym oddałem do naprawy koszt naprawy 250 zł , Pan który naprawiał powiedział że były uszkodzone końcówki mocy , tym razem również zaniosłem sprzęt do tego samego majstra , po tygodniu z twierdził że końce mocy padły wymieniłem je sam lecz komunikat power off nadal jest

0
  • #6 10 Kwi 2017 17:37
    SERVICE-AV
    Poziom 39  

Czas zajrzeć do SM i poczytać coś o protekcji... kasowaniu błędów przeciążenia itp.

0
  • #7 11 Kwi 2017 13:21
    plaku1
    Poziom 9  

Dziękuje za odpowiedz lecz zawiele mi no nie mówi

Dodano po 16 [godziny] 52 [minuty]:

P o nownie wylutowalem i sprawdzilem tranzystory irf 9540 i irf540 dwa.byly uszkodzone ,jaki może byc powód uszkadzania sie

0
  • #8 12 Kwi 2017 13:43
    plaku1
    Poziom 9