Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ursus c 360 - Powietrze w misie olejowej i Wyciekajacy olej

arczi12114 09 Kwi 2017 21:13 738 5
  • #1 09 Kwi 2017 21:13
    arczi12114
    Poziom 2  

    Więc tak, mam problem polegający na tym, że jak ciągnik ciężko popracuje to mam powietrze w misie olejowej. Po wyjęciu bagnetu powietrze ucieknie . Ale i z górnego włącznika sprężarki tego dzyndzla wydostaje się olej i powietrze . Dziś rozkręciłem wszystkie głowice i na jednej była wywalona szklanka, ale nie wiem czy ja to wywaliłem wyjmując popychacz ? :) Kolega doradził mi wymienić to sitko od wlewu oleju znaczy odpowietrznik. a przy okazji wymienię wszystkie uszczelki pod głowicą . Jeśli byście mogli poradzić coś to proszę o pomoc . Jeśli coś mogę podesłać jakieś fotki.

    0 5
  • #2 09 Kwi 2017 21:49
    darfur5
    Poziom 30  

    Jak masz zdjęte głowice to sprawdz w jakim stanie są tuleje czy nie ma rys i pęknięć, czy nie mają owalu. Moim zdaniem to pierścienie na tłokach ci się kończą.

    0
  • #4 10 Kwi 2017 16:43
    arczi12114
    Poziom 2  

    darfur5 napisał:
    Jak masz zdjęte głowice to sprawdź w jakim stanie są tuleje czy nie ma rys i pęknięć, czy nie mają owalu. Moim zdaniem to pierścienie na tłokach ci się kończą.

    A między tłokiem, a tulejami powinien być odstęp

    1
  • #5 11 Kwi 2017 14:59
    arczi12114
    Poziom 2  

    arczi12114 napisał:
    darfur5 napisał:
    Jak masz zdjęte głowice to sprawdz w jakim stanie są tuleje czy nie ma rys i pęknięć, czy nie mają owalu. Moim zdaniem to pierścienie na tłokach ci się kończą.

    a miedzy tlokiem a a tuleje powinien byc odstep

    Wiesz co mam sporą ryse na 2 tuleij i kawalek metalu mialem w misie . dzis zaczne rozkrecac . i bede informowal co i jak. a zeby sprawdzic wal trzeba rozpalawiac ciagnik :)

    0
  • #6 11 Kwi 2017 16:13
    sewo.k
    Poziom 25  

    Panewki główne i korbowodowe sprawdzisz, wał pomierzysz bez wyciągania tylko wykorbienia. Między tłokiem a tuleję książkowo dopuszczalny luz to 0,45 mm.
    Zdejmij pierścienie i włóż do tulei dopuszczalny luz na zamku 2,5 mm.

    0