Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Podłączenie bramy HB5 z szyfratorem ORNO OR-ZS-802

michalb-91 13 Apr 2017 10:13 2913 5
    michalb-91
    Level 9  
    Dzień dobry, jestem początkujący i chciałbym się upewnić czy czegoś nie popsuję, a więc mam zamontowaną bramę ze sterownikiem HB5. Chciałbym, aby z nią współpracowały dwa szyfratory ORNO OR-ZS-802, jeden na wjeździe, a drugi na wyjeździe z posesji.
    Niestety centrala bramy jest na 24V, więc dokupię do szyfratorów zasilacz 100W na 12V. Jeden szyfrator to 3A 12V. Czy może lepiej jakiś transformator z 24V (z bramy) na 12V?
    Czy w centrale bramy (w miejsce przycisku) mam wpiąć niebieski i żółty (do V+ w centrali) kabel z szyfratora?
    Schemat szyfratora:
    Link
    Schemat bramy:
    Link

Dziękuję za pomoc!
  • Helpful post
    michualex

Level 24  
    michalb-91 wrote:
    więc dokupię do szyfratorów zasilacz 100W na 12V.

Po co ci aż 100W?

michalb-91 wrote:
    Czy w centrale bramy (w miejsce przycisku) mam wpiąć niebieski i żółty (do V+ w centrali) kabel z szyfratora?

nie rozumiem cię tutaj w ogóle o co ci chodzi :D

Podłączasz pod miejsce pzycisku w centrali przewody z szyfratora

2 WSPÓLNY/COM Purpurowy Wspólny styk przekaźnika otwarcia drzwi
    3 NO Niebieski Styk NO przekaźnika drzwi
    michalb-91
    Level 9  
    Dzięki za odpowiedz :)

100W ponieważ jeden szyfrator jest na 3A i napięcie 12V czyli 3*12 = 36, a mam dwa szyfratory więc razy dwa =72W, czy źle myślę?

Czyli jak patrze na schemat szyfratora (schemat 2) to miejsce gdzie jest elektrozaczep wpinam się w centrale bramy? (bo ja myślalem, że centrale wpinam tam gdzie jest przycisk otwierania drzwi)
    Podłączenie bramy HB5 z szyfratorem ORNO OR-ZS-802
  • Helpful post
    michualex

Level 24  
    michalb-91 wrote: