Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Szkolenia SEP
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Student zaoczny po liceum/praca

Aureliusz365 15 Kwi 2017 12:42 1353 7
  • #1 15 Kwi 2017 12:42
    Aureliusz365
    Poziom 3  

Witam
    Jestem uczniem 2 klasy liceum mat-fiz. Chciałbym studiować elektrotechnike. Dostałbym się na dzienne ale ze względu na moją sytuację materialną wolę iść na zaoczne. Marzy mi się po studiach praca jako inżynier serwisu czy utrzymania ruchu.
    1) Jak byście polecili rozwijać się w tym kierunku? Czego uczyć się samodzielnie żeby ktoś przyjął mnie po liceum do pracy? Moze na jakie kursy iść?
    2) Co sądzicie o moich planach?
    3) Czy w serwisie/ utrzymaniu ruchu wymagane są badania wysokościowe?
    Pozdrawiam!

0 7
  • Szkolenia SEP
  • #2 15 Kwi 2017 12:54
    humbel
    Poziom 24  

1. Po liceum bez pleców nawet nie myśl o pracy w tym kierunku. Może gdzieś na kasę albo do wykładnia towaru cię przyjmą
    2. Powiem tak. Na zaocznych niczego się nie nauczysz.
    Do liceum się idzie z zamiarem pójścia na studia, z czego no niestety po liceum to do sklepu cię jedynie przyjmą,chyba że masz plecy.
    Jeżeli masz jakieś pojęcie o elektrotechnice możesz spróbować pójść na rozmowę o pracę.
    Coraz częściej pracodawcy patrzą na to co umiesz a nie po jakiej szkole jesteś.
    Zaczac możesz od książek. Jest wiele tematów i wiele wątków typu "jakie książki do elektrotechniki", więc nie będę dublował, wystarczy poszukać :)
    Ogarniesz teorie, zacznij interesować się praktycznym aspektem tej dziedziny żebyś nabrał trochę doświadczenia manualnego.
    3. Co najmniej SEP

0
  • #3 15 Kwi 2017 14:10
    Aureliusz365
    Poziom 3  

Uważasz ze w tym przypadku studia zaoczne są bez sensu?
    Czy jest taka możliwość ze jakas firma weźmie mnie do nauki tak jak mają to osoby w zawodowce?

0
  • Szkolenia SEP
  • #4 15 Kwi 2017 14:40
    2926971