Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DVR IPOX - jak zresetować hasło ?

karol-jaskulski 17 Kwi 2017 20:55 1635 9
  • #1 17 Kwi 2017 20:55
    karol-jaskulski
    Poziom 14  

    Witam

    Posiadam rejestrator IPOX PX-AHD0421H. Kiedyś ustawiłem nagrywanie na 2 kanałach, zmieniłem hasło z fabrycznego 123456 do ??? ( nie pamiętam).
    Ostatnio dokupiłem 2 kamery, chciałem włączyć nagrywanie na 4 kanałach, ale nie mogę się zalogować - nie pamiętam hasła. Czytałem, że istnieją jakieś backdoory np. 8888 * dzien * miesiac * rok - to jednak nie działa.
    Próbowałem również przez telnet. Znalazłem w sieci hasła :

    - xc3511
    -vixcv
    - 7ujMko0

    Okazało się, że żadne z tych haseł również "nie wchodzi" przez telnet. Pytanie, czy ktoś wie jak zresetować hasła w tym rejestratorze ?

    0 9
  • #2 17 Kwi 2017 23:32
    133182
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 17 Kwi 2017 23:55
    karol-jaskulski
    Poziom 14  

    1. Domyślnym hasłem jest 123456 - tak jest napisane w instrukcji obsługi rejestratora. Hasło admin nie działa.
    2. Po wyciągnięciu baterii z płyty głównej tylko zegar traci swoją pamięć i trzeba ustawiać od nowa godzinę i datę.
    3. Na płycie głównej nie ma żadnego microswitch'a ( wiem, że w bcs-ach taki jest) więc nie mogę tego zresetować w ten sposób.

    Zauważyłem na płycie głównej naklejkę TW2704AS-C(V1.3)1606110992 - być może to będzie jakaś podpowiedź

    0
  • #4 18 Kwi 2017 17:40
    133182
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 19 Kwi 2017 21:45
    sosarek

    Poziom 43  

    Bogdan K napisał:
    Wyciągnij baterię która podtrzymuje ustawienia.

    Nie pisz bzdur - to tylko rodzi komplikacje, choćby nie można wtedy wykorzystać hasła jednodniowego i jedyne co wtedy pozostaje to odpłatna usługa w serwisie producenta.

    0
  • #6 19 Kwi 2017 21:52
    133182
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 19 Kwi 2017 22:02
    sosarek

    Poziom 43  

    Bogdan K napisał:
    zamiast docinać mi

    Wprowadziłeś Autora w błąd swoją niewiedzą co uniemożliwi chociażby wykorzystanie hasła dziennego(niektóre firmy nawet przez telefon są w stanie je podać) - teraz będzie musiał odesłać urządzenie do serwisu i poniesie koszty - pokryjesz je?
    Bogdan K napisał:
    Na obecną chwilę sprzęt i tak trafi do serwisu

    Teraz na pewno - dzięki Twojej "złotej myśli".
    Jedyne co teraz pozostaje to wgranie nowego firmware.
    @karol-jaskulski Korzystałeś z podglądu zdalnego? Jeśli tak spróbuj zalogować się tym hasłem którego używałeś do tego celu.

    0
  • #8 19 Kwi 2017 22:14
    133182
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 19 Kwi 2017 22:24
    sosarek

    Poziom 43  

    Bogdan K napisał:
    Spekulacje i domysły z twojej strony, nie które firmy ciekawe.

    Jakie spekulacje i domysły? Kto napisał
    Bogdan K napisał:
    Wyciągnij baterię która podtrzymuje ustawienia.

    Nie masz wiedzy na dany temat - nie wypowiadaj się i nie wprowadzaj w błąd.
    Bogdan K napisał:
    Jesteś pewny.

    Tak, i dalszą dyskusję uważam za bezcelową.

    0