Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak zrobić wzmacniacz do satelitek tracer city 2.1

17 Kwi 2017 22:20 540 11
  • Poziom 6  
    Witam . Jestem tu nowy ,więc przejdę od razu do rzeczy . Mam głośniki tracer city 2.1, lecz mi się zepsuł subwofer i chciałbym podłączyć je do wzmacniacza i mojego odbiornika bluetooth jack lecz , nie wiem jak zrobić ten wzmacniacz . Satelitki mają po 7v, a ich wyjścia to chinch . Jestem początkującym i się kompletnie na tym nie znam, więc proszę o pomoc .
  • PCBway
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Poczatkujacy12345678 napisał:
    lecz mi się zepsuł subwofer

Czyli zepsuła Ci się oryginalna końcówka mocy w skrzyni, w której masz subwofer.
    Możesz zrobić 2 wzmacniacze do każdej z satelitek na kostce TDA2030, na suba też możesz.

Tak BTW. Ile masz lat? jesteś pewny, że możesz sam wykonać?
  • PCBway
  • Poziom 6  
    Mam 13 lat. Ale będę to robić pod okiem dorosłego ,a mógłbyś mi wytłumaczyć co todjest ta końcówka mocy i jak dokładnie to zrobić ?
  • Poziom 6  
    A udałoby mi się kupić gdzieś tą kostkę albo już gotowy zestaw elementów do złożenia ? Niestety nie umiem .
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Wydaje mi się, ze może być klopot z budową - jeśli jeszcze nic takiego nie robiłeś... Po pierwsze - zakładając, ze masz sprawny zasilacz z suba, a tylko końcówki mocy (wzmacniacze mocy, zwane również wzmacniaczami końcowymi) się uszkodziły - prościej będzie wymienić te kilka "kostek".
    Ale - najpierw musisz mieć pewność, że zasilacz jest sprawny.
    Jeśli nie - Prościej wymienić sam zasilacz, niż budować od zera cały układ - bo prócz samych końcówek mocy musisz mieć też i przedwzmacniacz, filtry do oddzielenie częstotliwości na satelity i filtr z sumatorem do częstotliwości jakie mają być przeznaczone do suba.

Jakieś pomiary jesteś (może z pomocą kogoś bardziej "ogarniętego") w stanie zrobić?