Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Seat Toledo 1.9 Tdi - szarpanie silnika

26 Jul 2005 07:49 14783 32
  • Level 11  
    Mam problem z szarpaniem silnika podczas delikatnego przyspieszania przy okolo 2 tys. obr./min. Na biegu jałowym i przy ostrym przyspieszaniu jest OK. Problem ten pojawil sie juz jakis miesiac temu ale po 2-3 dniach zniknał. Tym razem szarpanie pojawilo sie po zatankowaniu auta więc nie wiem czy jest to usterka czy poprostu kiepskie paliwo.
  • Level 20  
    a sprawdzales vagiem czy sa jakies bledy w silniku??
  • Level 18  
    witam na początek wlej do paliwa preparat cztszczący układ paliwowy .pozdrawiam
  • Level 11  
    Jestem raczej laikiem i nie posiadam zadnych urządzeń pomiarowych. Jesli problem nie ustapi to chetnie skontaktowalbym sie z kims kto moglby mi pomoc. Na poczatek sprobuje jakiegos preparatu do czyszczenia układu.
  • Level 18  
    kup ten preparat w aso opel podobno najlepszy
  • Level 20  
    ja kiedys do swojego uzylem srodka do czyszczenia wtryskiwaczy, cena chyba 15 PLN - i dziala ;)
  • Level 11  
    Nie zdążyłem kupić żadnego preparatu bo niestety wczoraj auto padło. Ale objawy są takie jakby nie dostawał paliwa. Przerywa, szarpie gaśnie ale jak wkręce go powyżej 3 tys. i nie spuszczam nogi z gazu to jest OK. Gdy spuszczę nogę z gazu i ponownie wcisnę to auto wogóle przez kilka sekund nie chce iść jakby nie miał paliwa potem znowu odżywa. Nie towarzyszy temu żadne dymienie (to chyba dobrze). Wczoraj wymieniłem jeszcze filtr paliwa i przez jakies 10km bylo dobrze. Chyba dzis wizyta u zaprzyjaznioneo mechanika mnie czeka.
  • Level 20