Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

karta kodowa do płyty głównej Junkers, rejestrowanie karty po wymianie płyty

19 Kwi 2017 19:21 909 3
  • Poziom 25  
    Witam
    Proszę o pomoc, jak zarejestrować kartę kodową pieca Junkers Eurostar po wymianie płyty głównej?

    Pozdrawiam
    "serwek" :)

    P.S.
    W rewanżu za pomoc w/w sprawie służę fachową pomocą w swojej branży (serwis xero kopiarek/ drukarek)
  • Specjalista - systemy grzewcze
    Wyjaśnij o co chodzi z tą kartą. Co chcesz zrobić i przez to uzyskać ?.. Serwisant wymienia płytę, spisuje protokół i rejestruje naprawę w systemie Bosch. W ten sposób uzyskujesz 2-letnią gwarancję na wymienioną część.
  • Poziom 25  
    serwisszulborski.pl napisał:
    Wyjaśnij o co chodzi z tą kartą. Co chcesz zrobić i przez to uzyskać ?.. Serwisant wymienia płytę, spisuje protokół i rejestruje naprawę w systemie Bosch. W ten sposób uzyskujesz 2-letnią gwarancję na wymienioną część.



    Witam
    Przyszła płyta
    Przy okazji dowiedziałem się, że płyty są po prostu uniwersalne do pieców: J.Erostar 24-4 xxx Po to są kostki kodowe
    (nadmienię że zupełnie co innego mówili w innym serwisie Jak zadzwoniłem i powiedziałem ze wprowadzają ludzi w błąd, w innych serwisach /innej branży za coś takiego by polecieli z hukiem, ci rakiem wycofywali, udawali Greka, że niby źle zrozumiałem, tak, tak... itp, itd Jeden wielki "handlowy bełkot", po prostu wstyd! ), a do każdej płyty zakłada się odpowiedni terminator (kartę kodową) żeby wiedziała jaki osprzęt obsługuje w danym egzemplarzu pieca. Inaczej wyświetli się na piecu bodajże b1 (lub d1)/ z książeczki kodów- brak karty kodowej

    Przepraszam za OT ale szlak mnie trafia ja widzę, słyszę takie "cuda"... Niech no ta firma (autoryzowana pieców...) lub podobny Mądrala przyjdzie/ zgłosi się do Kolegów w naszej branży (xero kopiarki / drukarki) z prostą rzeczą... Czy mamy dokładnie (analogicznie) ich tak samo traktować? Czy mamy dokładnie tak samo mataczyć i nakręcać zamiast po prostu pomagać?
    Dla przykładu /zrozumienia proszę poczytać w dziale drukarki / kopiarki jak się tam podchodzi do rzeczy Co to znaczy uczciwość, prawda, przy okazji empatia dla ludzi (no i klienta) O co chodzi w prawdziwym serwisie. Czy klient kupi następnym razem sprzęt jak będzie tak oszukiwany, skalpowany, będzie się czuł, że został wkręcony w sztuczne koszta? No - NIE!
    W mojej branży tak bywało (nie przeczę, słyszało się różne rzeczy) ale w tedy duża ilość firm po prostu padła, między innymi dlatego. Te czasy minęły 15 lat temu... na całe szczęście
    :-)

    Po wymianie płyty, przełożeniu karty kodowej ( w moim przypadku nr 199) płytę trzeba zaincjować (potocznie: zresetować) żeby zaakceptowała nową kartę kodową
    Stąd moje proste pytanie, jak? :)

    Pozdrawiam
    "serwek" :)

    P.S.
    W rewanżu za pomoc w/w sprawie służę fachową pomocą w swojej branży (serwis xero kopiarek/ drukarek)
  • Specjalista - systemy grzewcze
    Dałeś czadu z tym wzburzeniem ... Płyty nowej z kartonu nie trzeba resetować. Przed uruchomieniem przekładasz własny wtyk kodujący 199 i włączasz kocioł i tyle. Podaj jeszcze nr kat. kotła 7-713-??? -??? i nr kat. płyty z kodem FD i na jakim gazie jesteś... Gz50?