Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

karta kodowa do płyty głównej Junkers, rejestrowanie karty po wymianie płyty

serwek 19 Apr 2017 19:21 1761 3
  • #1
    serwek
    Level 25  
    Witam
    Proszę o pomoc, jak zarejestrować kartę kodową pieca Junkers Eurostar po wymianie płyty głównej?

    Pozdrawiam
    "serwek" :)

    P.S.
    W rewanżu za pomoc w/w sprawie służę fachową pomocą w swojej branży (serwis xero kopiarek/ drukarek)
  • #2
    serwisszulborski.pl
    Heating systems specialist
    Wyjaśnij o co chodzi z tą kartą. Co chcesz zrobić i przez to uzyskać ?.. Serwisant wymienia płytę, spisuje protokół i rejestruje naprawę w systemie Bosch. W ten sposób uzyskujesz 2-letnią gwarancję na wymienioną część.
  • #3
    serwek
    Level 25  
    serwisszulborski.pl wrote:
    Wyjaśnij o co chodzi z tą kartą. Co chcesz zrobić i przez to uzyskać ?.. Serwisant wymienia płytę, spisuje protokół i rejestruje naprawę w systemie Bosch. W ten sposób uzyskujesz 2-letnią gwarancję na wymienioną część.



    Witam
    Przyszła płyta
    Przy okazji dowiedziałem się, że płyty są po prostu uniwersalne do pieców: J.Erostar 24-4 xxx Po to są kostki kodowe
    (nadmienię że zupełnie co innego mówili w innym serwisie Jak zadzwoniłem i powiedziałem ze wprowadzają ludzi w błąd, w innych serwisach /innej branży za coś takiego by polecieli z hukiem, ci rakiem wycofywali, udawali Greka, że niby źle zrozumiałem, tak, tak... itp, itd Jeden wielki "handlowy bełkot", po prostu wstyd! ), a do każdej płyty zakłada się odpowiedni terminator (kartę kodową) żeby wiedziała jaki osprzęt obsługuje w danym egzemplarzu pieca. Inaczej wyświetli się na piecu bodajże b1 (lub d1)/ z książeczki kodów- brak karty kodowej

    Przepraszam za OT ale szlak mnie trafia ja widzę, słyszę takie "cuda"... Niech no ta firma (autoryzowana pieców...) lub podobny Mądrala przyjdzie/ zgłosi się do Kolegów w naszej branży (xero kopiarki / drukarki) z prostą rzeczą... Czy mamy dokładnie (analogicznie) ich tak samo traktować? Czy mamy dokładnie tak samo mataczyć i nakręcać zamiast po prostu pomagać?
    Dla przykładu /zrozumienia proszę poczytać w dziale drukarki / kopiarki jak się tam podchodzi do rzeczy Co to znaczy uczciwość, prawda, przy okazji empatia dla ludzi (no i klienta) O co chodzi w prawdziwym serwisie. Czy klient kupi następnym razem sprzęt jak będzie tak oszukiwany, skalpowany, będzie się czuł, że został wkręcony w sztuczne koszta? No - NIE!
    W mojej branży tak bywało (nie przeczę, słyszało się różne rzeczy) ale w tedy duża ilość firm po prostu padła, między innymi dlatego. Te czasy minęły 15 lat temu... na całe szczęście
    :-)

    Po wymianie płyty, przełożeniu karty kodowej ( w moim przypadku nr 199) płytę trzeba zaincjować (potocznie: zresetować) żeby zaakceptowała nową kartę kodową
    Stąd moje proste pytanie, jak? :)

    Pozdrawiam
    "serwek" :)

    P.S.
    W rewanżu za pomoc w/w sprawie służę fachową pomocą w swojej branży (serwis xero kopiarek/ drukarek)
  • #4
    serwisszulborski.pl
    Heating systems specialist
    Dałeś czadu z tym wzburzeniem ... Płyty nowej z kartonu nie trzeba resetować. Przed uruchomieniem przekładasz własny wtyk kodujący 199 i włączasz kocioł i tyle. Podaj jeszcze nr kat. kotła 7-713-??? -??? i nr kat. płyty z kodem FD i na jakim gazie jesteś... Gz50?