Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 308 1.6 VTI - wymiana Panewek , tłoków

21 Kwi 2017 09:41 3006 8
  • Poziom 9  
    Witam

    kończe remont silnika pojazdu Peugeot 308 1.6 VTI 120KM - oznaczenie silnika EP6

    We wszystkich jakie posiadam baz danych nie mam juz niestety tego rocznika.

    Na Internecie szukałem i także nie znalazłem

    Czy wie ktoś jakimi momentami dokręcać śruby na korbowodach tłokowych ? śruby te są M7 więc stosunkowo delikatne - nie chce urwać.

    dziekuje.
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    Hej
    Jeżeli masz bazy typu autodata zobacz silniki N13B16 i N15B16 od BMW. Układ korbowy w tym Paugeocie jest taki sam.
  • Poziom 9  
    Nie ma tych silników najnowszy jaki tam widze to N40 , ale poszukam na necie po oznaczeniu tym co mi napisałeś, zawsze to jakiś nowy trop. Całą noc szukałem bez rezultatu. A Auto trzeba dzisiaj powoli kończyć..
  • Poziom 24  
    Jak nie masz takich podstawowych danych to jak sprawdzasz pasowanie np. Panewek ?
  • Poziom 9  
    nie sprawdzam. cały dół mam z innego silnika. jedynie co to wymieniałem pierscienie. Ogólnie to te silniki to jedna wielka poracha.
  • Poziom 24  
    a jak mierzyłeś cylindry ? Oo, nie mówiąc już o zamkach na pierścieniach ...
  • Poziom 43  
    l.jola napisał:
    nie sprawdzam. cały dół mam z innego silnika. jedynie co to wymieniałem pierscienie. Ogólnie to te silniki to jedna wielka poracha.


    Ale że co wymieniasz tylko wał z panewkami, po co w ogóle grzebiesz w tym jak to gó..... z plasteliny?

    RAz tyko to miałem a koszty naprawy po rozrządzie wyszły wyższe jak całe auto warte.
  • Poziom 9  
    Właśnie wróciłem z zaprzyjaźnionego warsztatu.

    5nm
    10nm
    130 st

    Dane z autodaty