Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

A6 C7 / Mondeo MK5 / Mazda 6 - Mam ~100k, co kupić, żeby się przyjemnie jeździło

james888 21 Kwi 2017 11:34 1770 11
  • #1 21 Kwi 2017 11:34
    james888
    Poziom 2  

Dzień dobry,

Mam +/- 100k zł do przeznaczenia na samochód rodzinny, którym jazda będzie sprawiała mi frajdę a koszty napraw/eksploatacji nie wprowadzą mnie w depresję. Dlatego szukam autka nie starszego niż 5 lat, z silnikiem nie mniejszym niż 2000 oraz duuuużym bagażnikiem :)
    Żadnych francuzów! Nie, nie i jeszcze raz nie! Auto będę użytkował około 3 lat (leasing).
    75% miasto 25%trasa

Zastanawiałem się nad takimi autami:
    - Audi A6 C7 Avant 2012-
    - Ford Mondeo MK5
    - Mazda 6 III

Oczywiście, jestem otwarty na inne sugestie.

Absolutnie nie znam się na samochodach, nie wiem który silnik jest 'lepszy' lub mniej awaryjny w danym modelu. 'Boję się' downsizingu. Może być diesel.
    Dlatego proszę Was o pomoc.
    Dziękuję.

0 11
  • #3 21 Kwi 2017 11:58
    james888
    Poziom 2  

leonov napisał:
    To ma diesel ? na długie trasy czy miasto ?

Może być diesel.
    75% miasto - 25% trasa

0
  • #4 21 Kwi 2017 23:19
    Kantylena
    Poziom 14  

Ja bym trochę zszedł na ziemię, nie chce obrażać ale..czasy trwałych aut minęły, na pewno VW/Audi nie jest już takie mocne jak 20 lat temu.
    Stąd o trwałości auta nie decyduje wiek czy auto ma 5 lat czy 10 czy 15..a raczej model, silnik.

Audi A6 C7 ma fatalne benzyniaki a diesel raczej nie jest dla Ciebie.
    Nie lepiej iść w BMW 5? np 530i E61? chyba że za mocny?

Tylko licz się z kosztami audi czy BMW to marki premium tam nie ma nic tanio to nie Golf IV.

Mazda 6 ok, jak najbardziej polecałbym 2,0 Skyactive

Mondeo fajne ale najtańsze z tych dwóch i nie takie kłopotliwe w utrzymaniu, chociaż mazda tez nie jest tragiczna.

Mondeo mk4 2,0 ecoboost