Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Relpol przekaźniki
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ariston LI680 DUO - Nie wypuszcza wody na końcu cyklu mycia

kowi12 23 Apr 2017 14:48 1446 16
    kowi12
    Level 3  
    Witam serdecznie.
    Proszę o pomoc i zarazem o wyrozumiałość. Jestem początkujący w tych sprawach, a typ to: LS-12-EVO3. Zmywarka po wybraniu programu przez jakiś czas pracuje (pompuje wodę, płuka, grzeje wodę i wypuszcza), ale przy końcu cyklu wywala błąd (migające diody 4 i 5 od lewej strony) jak na zdjęciu.

Problemem ten nie występuje przy programie płukania i przy nim woda jest wypompowywana na koniec cyklu. Czy to może być wadliwy przekaźnik na module? Nie mogę nigdzie znaleźć kodu błędu. Niestety nie mam dokładnych numerów z naklejki S/N ponieważ naklejka się zniszczyła, a papiery gwarancyjne poszły już dawno w kosz. Proszę o pomoc.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Relpol przekaźniki
    młody2066
    Level 19  
    Bardziej patrzyłbym w stronę wypuszczania wody. Blokujący się odpływ albo pompa się przegrzewa i raz wypuszcza raz nie. Ja bym zaryzykował pompę wymienić. Na odległość więcej nie jestem w stanie powiedzieć.
    kowi12
    Level 3  
    A czy to nie jest dziwne, że nie wypomowywuje wody tylko na końcu cyklu? Nawet gdy zostanie woda, a włączę ponownie po restarcie nowy cykl, to zaczyna od wypompowania wody i rozpoczyna cykl.
    młody2066
    Level 19  
    Silnik pompy kupisz pewnie za 100 zł. Ja będąc u Ciebie na wizycie, podmieniłbym pompę i pojechał. Jeżeli problem by się powtarzał zacząłbym się wtedy martwić, w ten sposób działam, nazywam to własnym doświadczeniem. Każdy ma własne, inne doświadczenia, a ja dzielę się swoimi.
    kowi12
    Level 3