Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Megane Scenic 2.0 97r - Brak kierunków ale świecą podczas zamykania

9mmppezji 23 Apr 2017 17:47 981 22
Relpol
  • #1
    9mmppezji
    Level 7  
    Witam, pierwszy post ale potrzebuje Waszej pomocy bo ręce na Francuzów opadają. Przechodząc do konkretów, dziś podczas jazdy po normalnej drodze bez dziur przestały działać kierunki. Na panelu nie świecą sie ani strzałka lewa ani prawa ani obie gdy wcisne awaryjki. Centralny działa z pilota wszystkie migacze chodzą dobrze, bezpieczniki (sprawdzilem wszystkie xd) tez są okej dodam że przekaznik w kierownicy cyka tak samo wydaje mi się że manetka od kierunków działa idelanie. Dodam ciekawostkę ze lewą lampe mam troche zbita z tyłu ale zwarcia nie ma jako tako kable już osuszylem bo byly ciut mokra w srodku ( zebrala się woda) no ale instalacja działa widzac po centralnym więc co nie tak?? Tą lapme wlasnie ide klieic i wysuszyć dokladnie lecz czuje ze to nie tam problem jakies podpowiedzi? Na jutro zona musi miec auto ale bez kierunków jej nie puszcze... prosze o podpowiedzi. Nie jestem jakiś tam lewak wiec teksty ze sam nie zrobię to raczej nie do mnie :D pozdro dzięki za wszystkie odpowiedzi i pomysly
  • Relpol
  • #2
    lamerb
    Level 25  
    Jeżeli wszystkie (w 3 miejscach) bezpieczniki sprawdzone to prawdopodobnie masz problem ze sterownikiem UCH. Sam tego nie ogarniesz.
    Możliwe jest także zwarcie w tej zalanej lampie. Odepnij na próbę całą jej wiązkę.
  • #3
    adam7009

    Level 40  
    centralny zamek z org.kluczyka ,czy osobny pilot?
  • Relpol
  • #4
    9mmppezji
    Level 7  
    UCH. coś już czytałem o tym dziś u Was. Wiązka już była odcięta i dalej kierunki nie chodzą. Lampę wlasnie zamontowalem posklejana, szczelną, wiązka też jest już sucha. Wszystko ogolnie gitara tylko nie świecą kierunki podczas uzytku manetki lewo prawo i awaryjne. A dasz radę rozwinąć temat UCH? Wiesz, sporo poszło na to cholerstwo i średnio jest za co wkładać. A dwa wiedziałem ze tak bedzie, po planowaniu glowcy mówiłem sprzedać ale żona nie. I masz :)
    Dodano po 1 [minuty]:
    adam7009 wrote:
    centralny zamek z org.kluczyka ,czy osobny pilot?


    Poprzedni właściciel zamontowal centralny osobny (nowy) . Zwykła pucha z pilotem podpieta pod centralny seryjny. Tłumaczył że seryjny lipa, że trza celowac w czujnik blebleble.
    Dodano po 1 [minuty]:
    lamerb wrote:
    Jeżeli wszystkie (w 3 miejscach) bezpieczniki sprawdzone
    trzech?
    1. Pod maską, są dwie po lewej i po prawej razem z śmiesznym pradowym kablem z aku z ktorym juz też walczyłem...
    2. Pod kierownicą po lewej
    3. ???
  • #5
    lamerb
    Level 25  
    Po pierwsze napisz w jakich miejscach sprawdziłeś bezpieczniki? W megane nie są w jednym miejscu!
  • #6
    Bieda z nędzą
    Level 35  
    lamerb wrote:
    Po pierwsze napisz w jakich miejscach sprawdziłeś bezpieczniki? W megane nie są w jednym miejscu!

    A gdzie ma ich szukać? Kluczowe są w skrzynce nad lewym kolanem kierowcy (na ucebiku) i tyle. Te na podszybiu go nie interesują. Natomiast pewien trop mam.
  • #7
    9mmppezji
    Level 7  
    Byśmy się zrozumieli, mam Renault Megane SCENIC z 97r. Jest to to żelazko z waskimi przedmini lampami (przed liftem) i tylnie przyciemniane. Takie znaki rozpoznawcze tego niby minivana. Gdzie sprawdziłem bezpieczniki? Sprawdziłem wszystkie mimo ze interesują mnie tylko główne jak Kolega pisze nad lewym kolanem kierowcy. Dodam ponownie ze przekaznik cyka normalnie, nie świecą się tylko kierunki, awaryjne i na liczniku strzałki też zmarły. Masz Kolego jakiś pomysl? Bo coś wspomniałeś..
  • #8
    lamerb
    Level 25  
    A bezpieczniki pod maską?
  • #9
    Bieda z nędzą
    Level 35  
    To, że przekaźnik cyka nie oznacza, że pracuje poprawnie. Może mieć podpalone styki. Przekaźnik widać od dołu, ale nie próbuj go wyciągnąć- jest wlutowany w płytę.
  • #10
    9mmppezji
    Level 7  
    Bieda z nędzą wrote:
    To, że przekaźnik cyka nie oznacza, że pracuje poprawnie. Może mieć podpalone styki. Przekaźnik widać od dołu, ale nie próbuj go wyciągnąć- jest wlutowany w płytę.

    Widzialem tą płytkę na zdjeciach. Lipa straszna sie za to zabierać. Masz jakiś pomysł? Wiesz, ogolnie to było sucho jak jechałem, jakas może małą dziura i przestało nagle działać...

    Dodano po 55 [sekundy]:

    lamerb wrote:
    A bezpieczniki pod maską?

    Proszę czytaj ze zrozumieniem :D
  • #11
    olekt2002
    Level 30  
    9mmppezji wrote:
    Wszystko ogolnie gitara tylko nie świecą kierunki podczas uzytku manetki lewo prawo i awaryjne.
    ???
    9mmppezji wrote:
    Wiesz, sporo poszło na to cholerstwo i średnio jest za co wkładać. A dwa wiedziałem ze tak bedzie, po planowaniu glowcy mówiłem sprzedać ale żona nie. I masz :)
    Kogo to interesuje? Oddaj auto do prawdziwego elektromechanika.
  • #12
    9mmppezji
    Level 7  
    olekt2002 wrote:
    9mmppezji wrote:
    Wszystko ogolnie gitara tylko nie świecą kierunki podczas uzytku manetki lewo prawo i awaryjne.
    ???
    9mmppezji wrote:
    Wiesz, sporo poszło na to cholerstwo i średnio jest za co wkładać. A dwa wiedziałem ze tak bedzie, po planowaniu glowcy mówiłem sprzedać ale żona nie. I masz :)
    Kogo to interesuje? Oddaj auto do prawdziwego elektromechanika.

    Oo kozaka mamy na temacie. Jak Cie nie interesuje to nie pisz, nie czytaj. Mówiąc krótko nie w...cinaj się bo w ten sposób nie pomożesz. Elektromechanika? Znam się trochę bardziej niż Ci się wydaje Kolego i może chce uniknąć kosztów? Ale widzę ze jesteś... jaki jesteś. Może po prostu wyjdź. :)
  • #15
    9mmppezji
    Level 7  
    Bieda z nędzą wrote:
    Ja bym zobaczył na przełącznik świateł awaryjnych, serio.

    Sprecyzuj proszę co masz na myśli za zadanie? Ide już do auta i lukam tylko podpowiedź co i jak. Od schowka dojde czy od jego spodu? Bo całego kokpitu chyba nie muszę sciagac? Puki czas jeszcze to dawaj pomysł moze akurat bzdura jakas..

    Dodano po 1 [minuty]:

    9mmppezji wrote:
    olekt2002 wrote:
    9mmppezji wrote:
    Wszystko ogolnie gitara tylko nie świecą kierunki podczas uzytku manetki lewo prawo i awaryjne.
    ???
    9mmppezji wrote:
    Wiesz, sporo poszło na to cholerstwo i średnio jest za co wkładać. A dwa wiedziałem ze tak bedzie, po planowaniu glowcy mówiłem sprzedać ale żona nie. I masz :)
    Kogo to interesuje? Oddaj auto do prawdziwego elektromechanika.

    Oo kozaka mamy na temacie. Jak Cie nie interesuje to nie pisz, nie czytaj. Mówiąc krótko nie w...cinaj się bo w ten sposób nie pomożesz. Elektromechanika? Znam się trochę bardziej niż Ci się wydaje Kolego i może chce uniknąć kosztów? Ale widzę ze jesteś... jaki jesteś. Może po prostu wyjdź. :)


    Wchodzisz, piszesz bzdury. A jak Ci odpisalem to zglosiles do Admina. Mega troll :D
  • #16
    adam7009

    Level 40  
    wycieraczki działają?,oświetlenie w środku?
  • #17
    9mmppezji
    Level 7  
    [quote="adam7009"]wycieraczki działają?,oświetlenie w środku?[/quotoe]
    Tak, wszystko z elektryki działa. Prócz: wewnętrznie - licznik brak kierunków i awaryjnych, lampka na awaryjnym też nie działa (sprawdzałem nie ma prądu) ale podczas wcisniecia przekaznik cyka idelanie. Zewnątrz - kierunki wszystkie nie chodzą podczas skretu lewo prawo. Ale światła zewnetrzne chodzą bo centralny zamyka to jest sygnał świetlny na kazdej lampie. I co teraz? :D
  • #19
    olekt2002
    Level 30  
    9mmppezji wrote:
    Elektromechanika? Znam się trochę bardziej niż Ci się wydaje Kolego i może chce uniknąć kosztów?
    9mmppezji wrote:
    Sprecyzuj proszę co masz na myśli za zadanie?
  • #20
    9mmppezji
    Level 7  
    Bieda z nędzą wrote:
    9mmppezji wrote:

    Sprecyzuj proszę co masz na myśli za zadanie?:D

    Rozbolała mnie głowa... Adam, też daj sobie na wstrzymanie.

    Nie bądź burak. Napisał sprawdz awaryjne. Stary okresl co mam sprawdzić. Interesuje Cie kostka która jest wpieta do panelu kokpitu awaryjnych? Już Ci mówię jest jak nowka. Jaki przekaznik mam sprawdzić?chłopak zrobie Ci wszystko w aucie, wyremontuje, zrobie blache, czy zchipuje Ci silnik czy tam zwiekszymy kompresje..spoko.. Ale na lekcje elektroniki zaawansowanej nie chodziłem bo pracowałem na dzieciaki ktorych jeszcze nie było. Zjadłem zęby na mechanice ale wiecie że takie buble to nie taka prosta sprawa. Nie jestem amator po prostu podpowiedź.
  • #22
    9mmppezji
    Level 7  
    Bieda z nędzą wrote:
    Myśl logicznie, jak się zamyka obieg świateł kierunku jazdy. Dostałeś konkretne porady.

    Myślę, zamiast kozaczyc umiesz napisać o czym mowisz. ? Jakie porady? Przeczytaj te posty co tu sa. Tu ktoś awaryjne tu ktoś coś. Chłopie o czym.Ty piszesz? Konkretne porady w tym temacie? pokaż cytaty gdzie je masz. Ehh..

    Moderated By CameR:

    Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum.
    Reg. 3.1.17. Nie prezentuj postawy, że mi się należy. Dbaj o poziom pytań i dyskusji. Dziękujemy.

  • #23
    adam7009

    Level 40  
    wiesz gdzie problem?,w tym ,że to Ty pytasz bo nie wiesz ,a się unosisz jak byś wszystkie rozumy pozjadał,nik tu nie ma obowiązku dać Ci na tacy ,po prostu dobra wola .
    słowo kluczowe to włącznik awaryjnych