Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Spawarka inwertorowa STANLEY STAR 7000 200A. Czy warto kupić?

HenryK3 26 Apr 2017 07:56 27585 18
Wago
    HenryK3
    Level 29  
    Witam.
    Przymierzam się do zakupu spawarki inwertorowej do majsterkowania.
    Nie mam doświadczenia w spawaniu.
    Zastanawiam się nad STANLEY STAR 7000 200A
    prąd spawania: 200 A waga: 7,1 kg
    Płynna regulacja prądu spawania, Hot start, Anti stick, wbudowany wentylator.
    Zestaw z walizką, przewodami oraz z przyłbicą samościemniającą za 549 zł.
    Co to może być za"wynalazek"? STANLEY (chyba) nie jest producentem spawarek.
    Z góry dziękuję za porady, podpowiedzi.
    HenryK3
    Spawarka inwertorowa STANLEY STAR 7000 200A. Czy warto kupić?
  • Wago
    qadam12
    Level 27  
    Sprawdź jaki jest stosunek pracy do odpoczynku podawany w procentach ,jeśli jest powyżej 75%przy prądzie około160A to warto /80% znaczy 8min. pracy -2min. przerwy/oraz jakie zabezpieczenia potrzebne przy prądzie 160A -czy instalacja ją ,,pociągnie,, .
    jerry1960
    Level 36  
    Osobiście wolałbym kupić jakieś "Magnum Snake " przynajmniej wiadomo co jest w środku.
  • Wago
    ryszard1955
    Level 20  
    Można zawsze zajrzeć do środka, ocenić i oddać.
    ELSPAW_
    Level 9  
    ryszard1955 wrote:
    Można zawsze zajrzeć do środka, ocenić i oddać.

Pod warunkiem, że kupujesz na paragon i na dległość.

Dodano po 4 [minuty]:

Jak kolega qadam12 mówi sprawdź przede wszystkim jaki to ma pobór prądu z sieci (wymagane zabezpieczenie).
    HenryK3
    Level 29  
    Dziękuję za porady.
    Z "zajrzeć do środka, ocenić i oddać" to w moim przypadku niezbyt dobry pomysł.
    Może być oplombowana, co mi da zajrzeć skoro nie znam się na tym. Raczej będzie to jakiś klon.
    Nie wiem czy jest opcja zwrotu z promocji w obi.
    W necie jest mało informacji o tej spawarce.