Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

dostęp do obrazu z kamer ip z drugiego telewizora w domu

26 Kwi 2017 17:23 1281 7
  • Poziom 3  
    Witam.

Zacznę od tego że jestem trochę laikiem w tych sprawach.

Od ponad 2 lat mam założony monitoring wokół domu, placu i w garażu. Łącznie 6 kamer IP. Mam podgląd z kamer z telewizora w domu gdzie jest on podłączony do rejestratora. Ponadto mam dostęp do podglądu z kamer z komputera i smartfona za pośrednictwem internetu(wi-fi i sieć mobilna w przypadku telefonu). Chciałbym jeszcze mieć podgląd obrazu z kamer na jeszcze jednym telewizorze który mam w domu na górze w pokoju(najlepiej podgląd bezprzewodowy, bez ciągnięcia kabla ale nie wiem czy tak się da w tym telewizorze).

Nie wiem jednak czy się da bo(o ile trzeba ciągnąc kabel) w rejestratorze mam tylko jedno wejście na hdmi które jest zajęte już przez ten pierwszy telewizor no i nie jestem pewiem czy nie muszę mieć jeszcze jeden rejestrator. Jeśli ktoś mógłby mi doradzić w jaki mógłym mieć podgląd z kamer na tym drugim telewizorze to będe wdzięczny. Być może sprawa banalna bo ja nie za bardzo znam się na tym

Producent rejestratora to HIKVISION
    model: DS-7608NI-E2/A
    internet: neostrada MAT-SAT (w domu łączę się poprzez wi-fi).
    Rejestrator jest podłączony do internetu

telewizor(główny, podłączony do rejestratora)
    Producent: SONY
    model: KDL- 65W857C

drugi telewizor(ten w którym chcę mieć podgląd z kamer)
    Producent: SONY
    model: KDL-40R471A
  • OptexOptex
  • Poziom 27  
    Najpierw podzielić sygnał HDMI na dwa /tu urządzenia są tanie do 50 zł/ potem drugim kablem przesłać na drugi telewizor, a jak nie to można bezprzewodowo przesłać /do 30 mb/ ale tu urządzenie już trochę kosztuje /nawet 1000 zł/.
  • OptexOptex
  • Poziom 3