Jakiś czas temu mechanik zasugerował że winą nierównych obrotów są wtryski.
Wymieniłem zatem całą listwę i mam wrażenie że jest gorzej jak było.
Samochód to: Focus MK1, sedan, 2001, przed liftem, niebieski, klima, przebieg 335000km, zamontowany gaz, silnik 1.8 115KM.
Obecnie mam te wtryski w domu wyjęte z listwy (ale tylko te co były wcześniej).
Czy jest jakaś szansa by zapodać im jakiś płyn i je uruchomić na stole podając napięcie by sprawdzić jak prószą ?
Zdemontowanie całej listwy jest czasochłonne. Musiał bym zdemontować listwę i popodmieniać wtryski by je sprawdzić z odpiętą cewką ale uwierzcie mi na słowo honoru - pod ręką nie mam nikogo kto by mi pomógł choć by stacyjkę w tym czasie przekręcić.
Od razu powiem że gdy auto przełączy się na gaz to żyje.
Ma super przyspieszenie, obroty nie falują, od ręki reaguje na gaz, spalanie 9L/100. Na benzynie jest tzw. mułem. Sądzę że przyspieszenie na paliwie jest dwa razy dłuższe jak na LPG. Na dodatek od czasu do czasu falują obroty.
Szukałem pod maską tzw. zaworu biegu jałowego (mówią na to silniczek krokowy) ale nie potrafię tego znaleźć. Chciałem wyjąć i wyczyścić.
Pod przepustnicą niczego nie widzę.
Wymieniłem zatem całą listwę i mam wrażenie że jest gorzej jak było.
Samochód to: Focus MK1, sedan, 2001, przed liftem, niebieski, klima, przebieg 335000km, zamontowany gaz, silnik 1.8 115KM.
Obecnie mam te wtryski w domu wyjęte z listwy (ale tylko te co były wcześniej).
Czy jest jakaś szansa by zapodać im jakiś płyn i je uruchomić na stole podając napięcie by sprawdzić jak prószą ?
Zdemontowanie całej listwy jest czasochłonne. Musiał bym zdemontować listwę i popodmieniać wtryski by je sprawdzić z odpiętą cewką ale uwierzcie mi na słowo honoru - pod ręką nie mam nikogo kto by mi pomógł choć by stacyjkę w tym czasie przekręcić.
Od razu powiem że gdy auto przełączy się na gaz to żyje.
Ma super przyspieszenie, obroty nie falują, od ręki reaguje na gaz, spalanie 9L/100. Na benzynie jest tzw. mułem. Sądzę że przyspieszenie na paliwie jest dwa razy dłuższe jak na LPG. Na dodatek od czasu do czasu falują obroty.
Szukałem pod maską tzw. zaworu biegu jałowego (mówią na to silniczek krokowy) ale nie potrafię tego znaleźć. Chciałem wyjąć i wyczyścić.
Pod przepustnicą niczego nie widzę.