Witam wszystkich,
Jestem nowy na forum, więc w pierwszej kolejności powiem, że jestem studentem automatyki i robotyki na pierwszym roku.
Od kilku lat zajmuję się wykonywaniem różnego rodzaju instalacji.
Mam mały problem, a raczej nie wiem, czy mój tok rozumowania jest prawidłowy, a więc :
Idea :
Wyświetlacz w pkt1. ma wyświetlać temperaturę z pkt2.
Są dwa punkty :
pkt1. pomieszczenie w którym zamontowany jest cyfrowy wyświetlacz Led z wejściem , na którym musi być sygnał 4-20 mA
pkt2. miejsce, w którym zamontowany ma być zamontowany czujnik temperatury.
Obydwa punkty połączone są ze sobą światłowodem wielomodowym, i tym właśnie kablem musi zostać przeprowadzony odczyt temperatury z czujnika.
Mój pomysł na to (Od strony czujnika temp.) :
1. Przetwornik wilgotności i temperatury AR252/RS485/-/AH/DP/.../...
|
|RS-232
|
2.MOXA TCF-142
|
|Światłowód ---------
|
3.MOXA TCF-142
|
|RS-232
|
4.RS232 to 4-20mA Output DAT3022
|
|4-20 mA
|
5.Wyświetlacz
O ile w ogóle sam zamysł jest dobry, czego też do końca nie jestem pewien, to nie wiem jak z uruchomieniem tego, czy wystarczy wszystko podłączyć i gotowe ?
Czy przed samym wyświetlaczem nie musiał by być zainstalowany jakiś sterownik PLC ?
Dodam, że koszta nie mają większego znaczenia.
Pozdrawiam, Piotr Łakomy.
Jestem nowy na forum, więc w pierwszej kolejności powiem, że jestem studentem automatyki i robotyki na pierwszym roku.
Od kilku lat zajmuję się wykonywaniem różnego rodzaju instalacji.
Mam mały problem, a raczej nie wiem, czy mój tok rozumowania jest prawidłowy, a więc :
Idea :
Wyświetlacz w pkt1. ma wyświetlać temperaturę z pkt2.
Są dwa punkty :
pkt1. pomieszczenie w którym zamontowany jest cyfrowy wyświetlacz Led z wejściem , na którym musi być sygnał 4-20 mA
pkt2. miejsce, w którym zamontowany ma być zamontowany czujnik temperatury.
Obydwa punkty połączone są ze sobą światłowodem wielomodowym, i tym właśnie kablem musi zostać przeprowadzony odczyt temperatury z czujnika.
Mój pomysł na to (Od strony czujnika temp.) :