Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

c-max2003, 2.0/136 - gniazdko samochodowe - przetwornica 12V - porada

michal1441 01 Maj 2017 18:29 279 4
  • #1 01 Maj 2017 18:29
    michal1441
    Poziom 2  

Witam, planuje dość długą podróż samochodem (około miesiąca w trasie) i staram się zaplanować rzeczy związane z elektroniką w samochodzie. Planuje kupno przetwornicy samochodowej (SINUS 600 (12V/230V/600W) VOLT POLSKA) i z tego co wiem jest to najmocniejsza jaką mogę mieć do gniazdka samochodowego. Chciałem się zapytać, czy podczas długiej jazdy i ciągłego używania przetwornicy (głównie laptop) mogę uszkodzić akumulator? Czy macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

Jestem dość zielony jeśli chodzi o te sprawy ale mam rozdzielnik gniazdka samochodowego 1 na 3 i czy mogę używać podczas długiej jazdy wszystkich 3 wejść. Pierwsze na przetwornicę drugie na nawigację a 3 na ładowarkę do telefonu. Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje.

Pozdrawiam

0 4
  • #2 01 Maj 2017 18:36
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 43  

michal1441 napisał:
    Chciałem się zapytać, czy podczas długiej jazdy i ciągłego używania przetwornicy (głównie laptop) mogę uszkodzić akumulator?
    A to już zasilaczy samochodowych do laptopów zabraklo ? Po kiego diabła stosujesz ,,podwojna konwersje" :D ? z 12 VDC na 220VAC i z powrotem na 18VDC do laptopa? Co masz do zasilania 220VAC w tym samochodzie, że taką przetwornicę kupiłeś ? Nic się nie uszkodzi podczas jazdy (akumulator).

0
  • #3 01 Maj 2017 18:51
    michal1441
    Poziom 2