Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Reimage Repair Wyskakujące Karty

don_leone69 03 Maj 2017 20:51 447 5
  • #1 03 Maj 2017 20:51
    don_leone69
    Poziom 2  

Witam, od ponad półroku wyskakują mi ciągle nowe karty z ikonką reimage repair i treścią w niej "502 Bad Gateway". Jestem zielony jeżeli chodzi o system itd. napisałem tutaj bo zauważyłem dużo blisko podobnych do moich problemów i dużo odpowiedzi i pomoc na nie. Użyłem adwcleaner'a usunąłem i włączyłem spowrotem chrome a problem pozostał. Mógłby ktoś pomóc krok po kroku?

0 5
  • #2 03 Maj 2017 21:02
    Kolobos
    Spec od komputerów

Zamiesc w zalaczniku wymagane logi z FRST, ze skanowania.

0
  • #4 04 Maj 2017 08:37
    Kolobos
    Spec od komputerów

Obok frst.exe utworz plik Fixlist.txt z zawartoscia:
    CHR Extension: (Picture Gallery) - C:\Users\michał\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gngjgachcpfejdpkmpmmhllbgjmcmfeh [2017-01-07]
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    C:\Users\michał\Downloads\ReimageRepair*
    2017-04-28 20:07 - 2017-04-28 20:07 - 01253040 _____ ( ) C:\Users\michał\Downloads\DAEMON-Tools-Lite-12708-AsystentPobierania.exe

W FRST wybierz Napraw.

Po wykonaniu sprawdz czy juz jest ok.

0
  • #6 04 Maj 2017 13:12
    Kolobos
    Spec od komputerów

W Chrome nadal masz szkodliwe rozszerzenie.

Wykonaj Fixlist.txt:
    CHR Extension: (Picture Gallery) - C:\Users\michał\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gngjgachcpfejdpkmpmmhllbgjmcmfeh [2017-01-07]
    C:\Users\michał\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gngjgachcpfejdpkmpmmhllbgjmcmfeh