Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung Galaxy S5 Neo - przywracanie do ustawień fabrycznych

G.R. 04 Maj 2017 18:50 1893 13
  • #1 04 Maj 2017 18:50
    G.R.
    Poziom 17  

    Witam, mam komórkę Samsung Galaxy S5 Neo. Po wejściu do systemu przyciskami + głos, home i power zrobiłem wipe data/factory reset następnie reboot system now. Po uruchomieniu wyświetla na seledynowym tle witamy start > dalej prosi o jakieś hasło do google i dalej nic nie rozumiem, czemu nie uruchamia się system. Nadmieniam, że telefon kupiony w sklepie a nie od operatora. Jest to Samsung Galaxy S5 Neo SM-G 903 F.

    0 13
  • #2 04 Maj 2017 19:20
    Karaczan
    Poziom 39  

    Żeby używać telefon z Androidem trzeba mieć konto Gmail.
    Po prostu prosi cię o hasło do twojego Gmaila ;)

    0
  • #4 04 Maj 2017 20:39
    blade1231
    Poziom 13  

    Jest to Reactivation lock i jest do złamania boxem serwisowym. A na przyszłość radzę pamiętać hasła, bo gdyby to był iPhone to nie ma możliwości ściągnięcia blokady iclude. Jedynie kontakt z Apple i weryfikacja danych. Samsung żeby nie być gorszym w tej kwestii od Apple tez zapewne dopracuje swoje zabezpieczenia.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Karaczan napisał:
    Żeby używać telefon z Androidem trzeba mieć konto Gmail.
    Po prostu prosi cię o hasło do twojego Gmaila ;)


    Nie trzeba.

    0
  • #5 04 Maj 2017 20:43
    nutergsm
    Moderator - GSM

    Udać się do sklepu z dowodem zakupu i powiedzieć o co chodzi, wtedy serwis samsunga powinien zresetować blokadę.

    0
  • #7 04 Maj 2017 20:58
    blade1231
    Poziom 13  

    Nie ma żadnych magicznych sztuczek. Nie polecam też tracić czasu na filmiki z YT (kręcone tylko pod wyświetlenia)

    0
  • #8 04 Maj 2017 20:58
    nutergsm
    Moderator - GSM

    Jak telefon na gwarancji to tak jak pisałem wcześniej. Jak nie to dobry serwis sobie z tym poradzi.

    0
  • #9 05 Maj 2017 06:13
    G.R.
    Poziom 17  

    Zastanawiam się czy jeśli przełożę kartę sim do innego telefonu i na nim założę inne konto gmail a puzniej przełożę sim do pierwotnego telefonu to może rozwiąże to mój problem ?

    0
  • #10 05 Maj 2017 06:17
    blade1231
    Poziom 13  

    Karta SIM nie ma nic do tego. Blokada jest na telefonie.

    0
  • #11 05 Maj 2017 06:27
    G.R.
    Poziom 17  

    Przepraszam za to że jestem natrętny ja wiem że karta sim nie ma nic do tego .Ale jak otworzę drugie konto na innym telefonie to może bym mógł wykorzystać to konto na pierwszym telefonie . Ustawienia konta wraz z hasłem nie są przypisane do telefonu tylko są w systemie gmail . Jeśli się mylę proszę mnie poprawić .

    0
  • #12 05 Maj 2017 06:38
    blade1231
    Poziom 13  

    W tym przypadku konto jest przypisane do telefonu. Dopiero po wpisaniu starego loginu i hasła można telefon odblokować i zmieniać dowolnie konta na telefonie.

    0
  • #14 05 Maj 2017 12:12
    nutergsm
    Moderator - GSM

    G.R. napisał:
    Czy zdjęcie blokady mieści się w ramach gwarancji jeśli nie to ile ta przyjemność kosztuję ?

    Miałeś już odpowiedz wcześniej.
    nutergsm napisał:
    Udać się do sklepu z dowodem zakupu i powiedzieć o co chodzi, wtedy serwis samsunga powinien zresetować blokadę.

    A o ceny pytaj serwisy.
    G.R. napisał:
    Zastanawiam się czy jeśli przełożę kartę sim do innego telefonu i na nim założę inne konto gmail a puzniej przełożę sim do pierwotnego telefonu to może rozwiąże to mój problem ?

    Przestań kombinować.
    W temacie zostało już wszystko powiedziane co należy zrobić. Temat zamykam dalsza dyskusja niema sensu.

    0