Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak długo serwis może naprawiać .... ?

04 Maj 2017 20:28 678 7
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie

    W lipcu kupiłam telefon, nowy, na gwarancji producenta, Lenovo. W grudniu pierwszy raz pojechał do serwisu . Nazbierały się 4 różne usterki, serwis naprawił wszystkie w ramach gwarancji i po dwóch tygodniach odesłał telefon.
    Niestety w lutym 2 z wcześniej naprawionych usterek wróciły, widoczne piksele na ekranie i wieszanie się telefonu, do tego doszło uszkodzenie gniazda ładującego. Telefon wysłałam drugi raz i tu zaczęły się schody. Najpierw naiwnie wnioskowałam o wymianę urządzenia na nowe, z racji tego że to ewidentnie ma wady. Odrzucili, po kilkudniowej batalii zgodziłam się na naprawę, w ramach gwarancji ekranu a po za gwarancją uszkodzonego USB. Na telefon czekam od połowy marca, serwis twierdzi , że nie ma części.

    Moje pytanie brzmi, jak długo mogą przetrzymywać urządzenie? Od prawie trzech miesięcy jestem bez telefonu, w lipcu kończy mi się gwarancja... czy jest jakiś paragraf, którym mogę ich postraszyć ? :)
    Z góry dziękuję na opowiedź
  • Poziom 31  
    Jak to serwis nie ma części :D A aby autoryzowany ? Dzwoń do dystrybutora oraz do rzecznika konsumentów. Jaki to serwis gdzie ?
  • Moderator - GSM
    Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają naprawom gwarancyjnym wiec niema się co dziwić, że odrzucili. Co do terminu to wszystko powinno być napisane w dokumentacji jaką otrzymałaś przy zakupie.
  • Poziom 2  
    Serwis Regenersis...więc autoryzowany
    Ja się zgadzam z tym, ze uszkodzilam usb ale oprócz tego telefon ma jeszcze dwie usterki, które wcześniej naprawili w ramach gwarancji.
    Niestety nie mam tej dokumentacji bo pojechala do serwisu razem z pudełkiem ...
    A do dystrybutora czyli gdzie ??? 😁
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Serwis posiada przebieg naprawy online w jakim statusie znajduje się obecnie naprawa ? I tam masz dokumentację poprzedniej lub była do 30 dni , ale powinna być ciągłość przy tym zgłoszeniu . Sprawdź po przyjęciu otrzymuje się numer naprawy . Strona serwisu zakładka status naprawy.

    Dodano po 2 [minuty]:

    quicksilver85 napisał:
    A do dystrybutora czyli gdzie ???


    http://www3.lenovo.com/pl/pl/contact/
  • Poziom 2  
    Dziękuję. Na stronie jest napisane, że czekają na części.
    To ile mogą czekać ? Telefon przyjęty 14.02 ... 😠
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Wiec działaj zacznij od zapytania telefonicznego . Następnie masz możliwości u przedstawiciela lenovo oraz rzecznika . Myślę że to ruszy sprawę :D
    Dodano po 2 [minuty]:
    Zapisuj dane ze strony serwisu rób zrzut strony dla pewności i dokumentacji
  • Pomocny post
    Admin grupy GSM
    Nie wiem jak w tym konkretnym przypadku jest, ale spotkałem się z przypadkiem gdzie jeden z punktu mówił o skutecznej naprawie w czasie 30 dni o ile dostępne są części zamienne i tu meritum sprawy bo dalej już nie napisano w jakim czasie te części zamienne mają być dostarczone. :D