Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak długo serwis może naprawiać .... ?

quicksilver85 04 Maj 2017 20:28 540 7
  • #1 04 Maj 2017 20:28
    quicksilver85
    Poziom 2  

    Witam serdecznie

    W lipcu kupiłam telefon, nowy, na gwarancji producenta, Lenovo. W grudniu pierwszy raz pojechał do serwisu . Nazbierały się 4 różne usterki, serwis naprawił wszystkie w ramach gwarancji i po dwóch tygodniach odesłał telefon.
    Niestety w lutym 2 z wcześniej naprawionych usterek wróciły, widoczne piksele na ekranie i wieszanie się telefonu, do tego doszło uszkodzenie gniazda ładującego. Telefon wysłałam drugi raz i tu zaczęły się schody. Najpierw naiwnie wnioskowałam o wymianę urządzenia na nowe, z racji tego że to ewidentnie ma wady. Odrzucili, po kilkudniowej batalii zgodziłam się na naprawę, w ramach gwarancji ekranu a po za gwarancją uszkodzonego USB. Na telefon czekam od połowy marca, serwis twierdzi , że nie ma części.

    Moje pytanie brzmi, jak długo mogą przetrzymywać urządzenie? Od prawie trzech miesięcy jestem bez telefonu, w lipcu kończy mi się gwarancja... czy jest jakiś paragraf, którym mogę ich postraszyć ? :)
    Z góry dziękuję na opowiedź

    0 7
  • #2 04 Maj 2017 20:35
    marqqv
    Poziom 31  

    Jak to serwis nie ma części :D A aby autoryzowany ? Dzwoń do dystrybutora oraz do rzecznika konsumentów. Jaki to serwis gdzie ?

    0
  • #3 04 Maj 2017 20:49
    nutergsm
    Moderator - GSM

    Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają naprawom gwarancyjnym wiec niema się co dziwić, że odrzucili. Co do terminu to wszystko powinno być napisane w dokumentacji jaką otrzymałaś przy zakupie.

    0
  • #4 04 Maj 2017 21:02
    quicksilver85
    Poziom 2  

    Serwis Regenersis...więc autoryzowany
    Ja się zgadzam z tym, ze uszkodzilam usb ale oprócz tego telefon ma jeszcze dwie usterki, które wcześniej naprawili w ramach gwarancji.
    Niestety nie mam tej dokumentacji bo pojechala do serwisu razem z pudełkiem ...
    A do dystrybutora czyli gdzie ??? 😁

    0
  • Pomocny post
    #5 04 Maj 2017 21:10
    marqqv
    Poziom 31  

    Serwis posiada przebieg naprawy online w jakim statusie znajduje się obecnie naprawa ? I tam masz dokumentację poprzedniej lub była do 30 dni , ale powinna być ciągłość przy tym zgłoszeniu . Sprawdź po przyjęciu otrzymuje się numer naprawy . Strona serwisu zakładka status naprawy.

    Dodano po 2 [minuty]:

    quicksilver85 napisał:
    A do dystrybutora czyli gdzie ???


    http://www3.lenovo.com/pl/pl/contact/

    0
  • #6 04 Maj 2017 21:26
    quicksilver85
    Poziom 2  

    Dziękuję. Na stronie jest napisane, że czekają na części.
    To ile mogą czekać ? Telefon przyjęty 14.02 ... 😠

    0
  • Pomocny post
    #7 04 Maj 2017 21:32
    marqqv
    Poziom 31  

    Wiec działaj zacznij od zapytania telefonicznego . Następnie masz możliwości u przedstawiciela lenovo oraz rzecznika . Myślę że to ruszy sprawę :D
    Dodano po 2 [minuty]:
    Zapisuj dane ze strony serwisu rób zrzut strony dla pewności i dokumentacji

    0
  • Pomocny post
    #8 04 Maj 2017 21:43
    tino2003
    Admin grupy GSM

    Nie wiem jak w tym konkretnym przypadku jest, ale spotkałem się z przypadkiem gdzie jeden z punktu mówił o skutecznej naprawie w czasie 30 dni o ile dostępne są części zamienne i tu meritum sprawy bo dalej już nie napisano w jakim czasie te części zamienne mają być dostarczone. :D

    0
  Szukaj w 5mln produktów