Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Problem z podlaczeniem super fortecy do central do bmwe36

syjam23 27 Jul 2005 10:27 2103 7
  • #1
    syjam23
    Level 11  
    Moje bmw to model 318tds touring e36 rok1998.Szukalem po forum i nigdzie nie moge znalesc takiej centralki zamka centralnego jak ja mam.wszyscy pisza o podlaczeniu sie pod piny 24 i 25 w bialym 26konektorowym zlaczu .A ja takiego zlacza nie mam.Moja centralka ma zlacza czarne z grubymi kablami wisniowe 26 konektorowe i zielone 26 konektorowe i czarne z tylu tez z cienkimi kabelkami.Wpinalem sie juz pod piny 24 i 25 w wisniowym i zielonym zlzaczu ale nic. a i jeszce jedno moj alarm to super forteca oczywiscie wpinalem sie tam z plusami bo obrocilem na przekaznikach.prosze o pomoc w wpieciu sie w ta centralke czy moze jakis inny sposob na to zeby dzilala centralny
  • Helpful post
    #2
    carrier
    Car alarms specialist
    W WIĄZCE ZCHODZĄCEJ Z DRZWI 2 CZERWONE Z ZIELONYM PASKIEM (STAŁE +) NALEŻY JE PRZECIĄĆ (BRAK STEROWANIA ZAMKAMI CENTRALNYMI Z DRZWI , W TYM CELU NALEŻY WYKONAĆ UKŁAD PRZEŁĄCZAJĄCY STAŁE (+) NA (+) STERUJĄCE) , STEROWANIE (+) BIAŁY Z ZIELONYM PASKIEM I BIAŁY Z CZARNYM PASKIEM .
  • Helpful post
    #3
    Pati
    Level 27  
    Syjam23 nie włanczaj się na tzw pałę w kostki bo ktoś gdzieś napisał że tam trzeba!!! Wyjście alarmu zazwyczaj jest niskoprądowe wystarczy że podepniesz się pod +12V i koniec!!!! po tranzystorach na wyjściu centrali. To jeszcze dobrze jak po tranzystorach ale co gdy pod łączysz się plusami w przewody sygnałowe samochodu i uszkodzą się jakieś sterowniki.

    ZAWSZE trzeba wiedzieć na 100% że pod dany przewód można się podłączyć.

    Jak nie znam samochodu robię tak że potencjalne przewody podłąćzam podmiernik i majdam kluczykiem patrząc co się dizeje i na tej podstawie stwierdzam jak siępodłączyć.

    Pozdrawiam
  • Helpful post
    #4
    kredka74
    Level 16  
    Syjam nie rób doświadczeń bo sie to żle skończy! Otwieranie i zamykanie wszystkiuch drzwi oprócz kierowcy!?jaki to ma sens majac alarm który może zamykać i otwierać drzwi. Przerobiłem to własnie z poradami typu "do złącza 25 i 24" i omało nie uwaliłem modułu komfortu! dopiero schemat mnie naprowadził jak to zrobić! Musisz pamiętać ( to w pewnym sensie zaleta!!) że wszystkie przewody wysokoprądowe sterujące serwomotorem (biały czarnyi niebiesko-szary) są w module komfortu zwarte do masy!!
  • #5
    alarmgaraz
    Level 11  
    robiłem taką bmw i pytanie czy zamek ma ryglowanie bo jeśli tak to trzeba przerwać przekażnikiem jeden przewód podczas impulsu na otwórz
    ryglowanie mozna sprawdzić w następujący
    sposób otwaorzyć szybę
    zamkrąć drzwi
    zamkrąć zamek kluczem
    przekręcić klucz jeszcze bardziej w strone zamykania
    spróbować otworzyć dzyndzlemwewnątrz auta jeżeli się nieda jest ryglowanie .
    jak napiszesz do mnie jakie kable wychodzą z drzwi kierowcy to napiszę ci jak to zrobić
  • #6
    kredka74
    Level 16  
    zamki w tej bejcy mają ryglowanie!!jakakolwiek zabawa z komfortmodułem kończy sie zaryglowaniem zamków!
  • #7
    alarmgaraz
    Level 11  
    ok znajć wiązkę wychodzącą z drzwi kierowcy
    -kabel biało-czerwony-zamykanie
    -kabel bialo-zielony-otwieranie
    -kabel czerwono-zielony (blokuje otwarcie po zaryglowaniu)
    na czas otwierania kabel czerwono-zielony musi zostać rozłączony. Tym kablem idzie stałe 12+ (uzyj przekaźnika)
    W ten sposób zostaje zachowana funkcja ryglowania zamka i po przedłużeniu czasu na zamknij domkną się szyby i dach (komfort)
    czyli najlepiej do kabla z alarmu na otwórz podłącz dodatkowy przekażnik
    który w momęcie otwierania przerwiw kabel czerwono-zielony
    STEROWANIE JEST OCZYWIŚCIE PLUSAMI
  • #8
    kzaw
    Level 27  
    Sprawdź w zielonym złączu.Podpinasz się w tym złączu w pozycję 4(otwieranie) i 17 (zamykanie), z tym że na nr 17 nie ma kabla i musisz go dołożyc. Aby było ryglowanie musisz przy zamykaniu równoczesnie podać + na obydwa wejscia.Osiągniesz to za pomocą diód prostowniczych.